Супичка е вече с мобилно приложение за Android и iOS

Пътеводител на новака в кухнята

arrow left icon

Кодрит кадир

print icon

products icon Необходими съставки:

  • За крем карамела
  • захар
    1/3 чаена чаша
  • прясно мляко
    800 мл
  • яйца
    5 броя
  • захар
    1 чаена чаша
  • ванилии
    2 броя
  • За блата
  • яйца
    1 брой
  • прясно мляко
    1/2 чаена чаша
  • захар
    1/2 чаена чаша
  • брашно
    1 чаена чаша
  • олио
    1/2 чаена чаша
  • какао
    1 супена лъжица
  • бакпулвер
    1 чаена лъжица

recipe icon Рецептата:

Какво е Кодрит Кадир? Кодрит Кадир е арабски сладкиш, който представлява крем карамел върху какаов блат. Какаовият блат се сиропира от карамеления сос на крема и полученият сладкиш е изключително сочен и вкусен. От всичко обаче най-интересно е приготвянето на самият сладкиш Кодрит Кадир, което е равносилно за малко вълшебство! Сместа за блата се изсипва в сместа за крем карамел и при печене изплува на повърхността! Кодрит Кадир е сладкиш, който се радва на голяма популярност в България, тъй като е много подходящ за българския вкус, приготвя се лесно и с много атрактивен и изкусителен външен вид, сладкиш, с който ще спечелите овациите на вашите гости.

  1. Първата стъпка от рецептата за за Кодрит Кадир е подготовката на карамела и отделните смеси за сладкиша. Изсипвате ⅓ чаена чаша захар на дъното на формата за кекс, в която ще печете сладкиша и я слагате във фурната на максимални градуси, докато захарта се карамелизира. Междувременно подгответе двете смеси. Разбийте яйцата със захарта и ванилията, след което добавете и прясното мляко и отново разбъркайте за карамелената смес. За кексовата смес разбийте първо яйцата със захарта, олиото и прясното мляко, след което добавете пресятото брашно с какаото и бакпулвера и при непрекъснато разбъркване ги добавете към течната.
  2. След като захарта се разтопи и карамелът е готов, извадете формата от фурната и намалете фурната на 180 градуса. Изчакате карамела да поизстине, след което изсипете сместа за крем карамела във форма. Изсипете кексовата смес в карамелената, като я разпредлите равномерно. При печене какаовата кексова смес ще излпува на повърхността и ще се изпече.
  3. Печете кодрит кадир в предварително загрята на 180 градуса фурна за около 60 минути на водна баня, като поставите формата със сладкиша в дълбоката тава пълна с вода. След като кодрит кадир е изпечен го изваждате от фурната и го оставяте да се изстуди напълно. След като кодрит кадир е напълно изстинал обръщате сладкиша в голяма чиния.
Рецептата за Кодрит Кадир е изпълнена!

notes icon

Кодрит Кадир е сочен сладкиш, типичен представител на арабската кухня. Така сочни са повечето ориенталски сладкиши. Ако обичате сочните сиропирани сладкиши то рецептата за кюнефе е вашата рецепта. Кюнефе може да откриете в турските и ориенталски сладкарници. Кюнефе се приготвя лесно, като най-трудният момент от рецептата за кюнефе е да намерите суров кадаиф. Много вкусен ориенталски сладкиш е и казан диби, или “дъното на казана”. Казан диби е сладкиш, който най-кратко може да се опише като пухкав крем с вкусна карамелена коричка.

ДОБЪР АПЕТИТ!

Покажи ми всички рецепти за:

comments icon Коментари  (20 от 422)

Добави коментар
  • рая велева2014-05-17 00:56:56

    Чудесна рецепта !Благодаря.

    • Гисчо2014-05-17 01:19:48

      Радвам се, че рецептата за арабския сладкиш Кодрит Кадир ви харесва! :)

    • Гисчо2014-05-18 18:28:01

      Хаха! И аз! :)

    • Анонимен2014-12-08 04:37:05

      В рецептата какво значи 4.1 яйце или 6.1 и т.н

    • Гисчо2014-12-08 04:52:20

      Използвам го, когато изброявам продуктите :)

    • Dani2017-07-11 00:29:59

      Tozi sladkish e super bravo na vas che spodelihte receptata

    • Еми2018-11-21 16:32:00

      На мен не ми се получи изобщо, когато го обърнах целия се разтече, а го пекох един час и изглеждаше супер :(

    • Гисчо2018-11-21 17:43:32

      Най-вероятно не е бил добре изстинал, което е задължително! :)

    • Жанета2020-07-04 19:53:17

      Бих искала да го направя в чашки, които после да обърна, дали ще се получи? Благодаря!

    • Гисчо2020-07-05 11:01:31

      Да, смятам, че ще се получи добре :)

    • Мили2023-01-15 14:58:19

      Получи се супер!

  • Гергана Лазарова2014-05-17 04:07:45

    Може би единственият вариант, в който обичам крем карамел. Чудесен ти се е получил, Гисчо, грабвам си парченце. :)
    Поздрави!

    • Гисчо2014-05-18 05:47:29

      Аз пък обичам крем карамел във всичките му варианти, затова и рецептата за Кодрит Кадир е една от любимите ми рецепти за сладкиши! :)

  • Снежана Гълъбова2014-05-17 04:58:32

    на вид изглежда много добре, а утре ще се опитам да го пробвам и на вкус!

    • Гисчо2014-05-18 05:18:00

      Дано да се е получил добре! Ще се радвам да споделите впечатления!

    • Лина2019-11-28 23:10:13

      Увеличих яйцата на 8 бр. на 2 часа на 150 градуса с вентилатор оставям го да си изстине след-което в хладилника за една нощ и на следващия ден ми се отлепя прекрасно.

    • Анонимен2021-12-29 18:55:21

      На мен захар поръсена на дъното на тавата и сложена във фурната никога не ми се карамелизира. Само изсъхва. Винаги на котлона правя карамел и изсипвам в тава.

  • mayosha2014-05-17 06:31:58

    Сладкиша стана невероятно добър! Благодаря за рецептата, много е лесна за изпълнение, а резултата е изключително вкусен и ефектен на вид :)

    • Гисчо2014-05-18 05:16:26

      Това са точните думи за Кодрит Кадир - изключително вкусен, лечен за изпълнение и много ефектен! Много се радвам, че рецептата ви е харесала! Да ви е сладко!

    • Анонимен2016-11-29 16:23:52

      Не съм предполагала,че някога ще напиша това - сладкиша стана невероятен!Не съм добра в рецептите със сладкиши,но спазих точно съветите и ми се получи от първия път.Сърдечно благодаря!!!Реша ли да правя нещо ново за първи път,ще гледам Вашите рецепти.

    • Гисчо2016-11-29 17:45:49

      Кодрит Кадир е страхотен сладкиш! И е лесен за приготвяне, стига човек да има търпение! Радвам се, че и при Вас се е получил така добре! :)

    • Кристина2017-03-05 13:20:47

      Получи се и на вид и на вкус! Супер е

  • Анонимен2014-05-18 06:21:24

    За първи път през живота си пробвам да правя сладкиш. Получи се чудесен на вкус, но не и на вид. Блата се напука а крема стои малко като каша. Не че няма да се изяде :) Някой може ли да ми даде съвет къде са ми грешките?

    • Гисчо2014-05-18 06:27:42

      Хммм, това определено е проблем с изпичането. На водна баня ли пекохте сладкиша? Понякога, когато кексовата смес е прекалено гъста се свива и напуква при печене...

    • Анонимен2014-05-19 02:28:12

      Да, на водна баня, както е описано. Мисля си, че трябваше да го пека доста по-малко от 60 минути, може би някъде около половин час. По това време изглеждаше изпечен вече, но аз реших да следвам времето от рецептата. Следващия път ще го гледам през цялото време. А и голяма част от крема остана по формата. Предполагам, че ако е изпечен за правилното време и крема ще се отлепи по-лесно?

    • Гисчо2014-05-19 02:32:04

      Сладкишът се изпича за 50-60 минути. 30 минути са му твърде малко. А ако е добре изстинанл трябва да се отлепи без проблеми, ако е бил все още топъл може и да е останал по формата.

    • Анонимен2014-05-19 02:45:12

      Приемам всякакви други съвети :) Какво мога да опитам?

    • Гисчо2014-05-19 04:07:16

      Ами това е, друго не се сещам :) Последното е да е добре изстинал, преди да го обърнете :)

    • mayosha2014-05-31 22:07:20

      При мен се изпича за 40мин на 180 градуса и си е със стабилна форма. Даже втория път като го правих, част от водната баня влезе в сладкиша на път към фурната, но пак добре се изпече, че и на вкус си беше пак толкова вкусен.

    • Гисчо2014-05-31 22:11:03

      Вероятно има някакви вариации в зависимост от фурната, при мен 50-60 минути са достатъчни. Дори и да е маааалко попрепечен блатът не е проблем, тъй като после се напоява мн добре ;)

    • Mimss Bg2016-03-17 01:18:20

      Може да е от яйцата.

    • Нели2017-11-11 19:01:59

      Красив външен вид, лесен за изпълнение и невероятен за подслаждане десерт!
      Благодаря за рецептата!

    • Гисчо2017-11-12 22:10:36

      Всички го обичаме този невероятен Кодрит Кадир! :)

    • Дани2018-06-03 15:28:14

      Водата за водната баня не трябва да завира!Ако почне да ври се Димова студена вода,така се избягва шуплите и разкашкването на крем карамела!

    • Анонимен2022-11-11 22:22:52

      За да се отлепи лесно от формата изстиналия сладкиш преди да се обърне и извади, се поставя за около 5-10 секунди в съд с гореща вода, леко да се стопли формата и тогава лесно се отлепя

  • Ally2014-05-26 00:12:49

    Прекрасен десерт, направих го за РД на свекърва ми, тя е голям почитател на крем карамела. Единственият ми косур е, че кремът стана на шупли. Да не би да съм сложила прекалено малко вода за водната баня? Поздрави!

    • Гисчо2014-05-26 01:52:02

      Да, най-вероятно точно това е станало, водата на водната баня е била по-малко :)

    • Нели2018-03-24 14:12:38

      Когато се пече крем карамел, водата не трябва да завира за да не стане на шупли, когато аз го правя следя постоянно и доливам студена вода в тавичката, след изпичане става много гладък.

    • Polina2018-12-28 05:33:39

      Тайната за крем- карамел с да не стане на шупли е една: прясното мляко да е предварително сварено и изстинало. Тогава той е гладък.
      Няма нищо общо с водата от водната баня.

  • Анонимен2014-05-27 02:11:12

    a trqbva li dvete smesi da se smesvat ,che az mai se obarkah i gi smesih :(

    • Гисчо2014-05-27 02:12:37

      Да, сместа за кексовия блат се излива в тази на крем карамел и при печене изплува. Тъй че всичко е наред! :)

  • Unknown2014-06-01 05:21:54

    Здравейте,ако е удобно за малко пояснения-фурната с вентилатор или без да е и дали водата в тавата трябва да покрива почти цялата форма или само малка част.И още нещо относно бъркането на сместа за крем карамела-дали е по-добре с миксер или на ръка,защото обикновено като бъркам с миксер се получава много пяна.Благодаря!

    • Гисчо2014-06-01 05:24:43

      Това му е хубавоо на сладкиша, че е много лесен и не изисква нищо специално. Фурната няма мужда от вентилатор, може да си разбиете и двете смеси на ръка, или както ви е удобно. А водата в тавата е добре да е повече :)

    • Unknown2014-06-04 06:31:07

      Много благодаря за изчерпателния отговор.Още утре ще зарадвам моите любими хора с нещо интересно и вкусно.

    • Гисчо2014-06-04 15:24:31

      Ако приготвите Кодрит Кадир ще се радвам да споделите впечатления! :)

  • Анонимен2014-06-01 20:58:08

    Сладкишът е страхотен. Правих го няколко пъти. :) Само не успявам да сипя какаовата смес толкова равномерно и винаги от едната страна е повече блата. :(

    • Гисчо2014-06-01 21:51:42

      Аз сипвам какаовата смес, като въртя бавно тази с крем карамела. И моята не е напълно равномерна навсякъде, но пък това не пречи на сладкишът да изчезва за нула време :D

  • Анонимен2014-06-01 22:59:09

    Интересен сладкиш - и аз обичам много крем карамел. Може ли само един въпрос - чаената чаша с каква вместимост е - колко мл.

  • Анонимен2014-06-14 20:58:05

    А може ли да ми кажете,колко време му е нужно да изстине?

    • Гисчо2014-06-14 21:55:06

      В повечето рецепти казват цяла нощ, но това е само за да са напълно сигурни. 3-4 час по принципт трябва да са достатъччни :)

    • Симона 2024-01-13 15:19:43

      Току що гс направих спазих цялата рецепта. Пека на 170 градуса час и половина. Чакам резултата.



      Току що го направих. Спазих цялата рецепта стриктно. Пека на 170 градуса час и половина. Чакам резултата.



  • Dani Donkova2014-06-15 01:16:41

    Ох,заела съм се да го правя този божествен десерт.Дано да ми се получи :)

    • Гисчо2014-06-15 03:10:48

      Стискам палци Кодрит Кадир да се получи и да си хапнете вкусно! :)

    • Dani Donkova2014-06-15 04:05:09

      Благодаря ! За сега на външен вид,уж е добре,ще видим,когато изстине и го обърна. :)

    • Гисчо2014-06-15 04:07:24

      Стискам палци и ще се радвам да споделите дали ви е харесал! ;)

    • Dani Donkova2014-06-15 04:32:14

      ok ! Няма проблем ;)

    • Dani Donkova2014-06-15 06:02:31

      Да ви се похваля момчета и момичета :P получи ми се страхотно и на вкус и на вид :) мъжлето много му се зарадва :)

    • Гисчо2014-06-15 06:41:50

      Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил така добре! Да си хапнете сладко! :)

  • Диана Мур2014-06-16 15:50:29

    О, това много вкусно изглежда. Определено ще го пробвам. :-)

    • Гисчо2014-06-16 16:04:50

      Кодрит Кадир е много вкусен и сполучлив сладкиш. Ако го пробвате ще се радвам да споделите впечатления! :)

  • Анонимен2014-06-28 22:38:53

    Пълен провал :( Блатът не се беше изпекъл, а като обърнах целия карамел се разля:( Кажете къде сгреших? Възможно ли е от формата? Защото моята е цяла без дупка по средата :( Пекох 1ч. и 15мин. на 180 градуса :(

    • Гисчо2014-06-28 22:47:59

      Не би трябвало да е от формата. Беше ли предварително загрята фурната преди да сложите сладкиша? По всичко личи, че не е изпечен добре...

    • Анонимен2014-06-29 00:52:21

      Да, беше загрята, но като го извадих ми мърдаше, после пак го сложих за още 15-тина минути. Извадих го и пак "мърдаше" и реших да го оставя да изстине и така да се стегне, обаче уви не стана. Пак ще пробвам.

    • Гисчо2014-06-29 01:34:46

      А беше ли напълно студен, когато го обърнахте? Жалко че не се е получил...

    • Анонимен2014-06-29 01:42:17

      Всъщност не беше, беше леко топъл. Трябва ли когато изстине да се сложи в хладилник и престои там няколко часа, както видях в коментарите по-горе или да си изстине и престои на стайна температура. И още един въпрос когато го вадя от фурната нормално ли е да "мърда" или това е показател че крем карамела не е достатъчно изпечен? Извинявам се за въпросите обаче в тази област съм много зле и всяка помощ ми е добре дошла!

    • Гисчо2014-06-29 03:14:29

      Винаги може да задавате всякакви въпроси свързани с рецептите, аз се старая да отговарям възможно най-бързо и винаги, когато мога да бъда от полза. Много е важно сладкишът да е напълно изстинал, затова и на много места препоръчват да се изпече вечерта, да престои една нощ (на спокойствие, без гладници около него ;) ) и тогава да се обърне. А дали мърда, по-скоро мърда, както мърда изпечения крем карамел, особено докато е топъл. :)

    • Анонимен2014-06-29 03:24:25

      Благодаря :) Пак ще опитам да го направя! но според мен може би му трябваше още печене, защото и самият блат май си беше суров отвътре, просто ще го оставя повече да се пече и ще престои повече време след това, надявам се да се получи :)

    • Ангелина2019-05-05 16:13:32

      правила съм го но и аз имам проблем - при вадене ми се пука или пръска и реших този път 180 за 60 мин и на 150 за още 50 но вече покрит.Крем карамела го правя на 150 за 2-3 часа като следя и коричката.Ще видим какъв ще стане малко ми се струва времето от 60 мин.

  • Анонимен2014-07-09 02:58:35

    И аз избързах с обръщането, половината от крем карамела се разсипа, но на вкус и на вид (здравата половина)- като по учебник!
    Благодаря за страхотната рецепта!

    • Гисчо2014-07-09 16:04:27

      Да ви е сладко! Кодрит Кадир е наистина уникално вкусен, особено за любителите на крем карамела! :)

    • Марио2017-07-16 21:20:51

      Направих всичко както е описано всичко стана перфектно незнаех да ли водата трябва да завира но бях гледал едно предаване как се прави крем карамел и там сложиха лед и аз така направих незнам дали е правилно но когато го извадих пробвах както пробвам кекс незнам защо но блата беше перфекте пекох 60мин сега чакам да истине и по късно ще ви кажа за сега всичко е наре благодаря

  • Plamen Chavdarov2014-07-21 09:28:47

    Трябва ли да се добави малко вода към захарта която ще се карамелизира?

    • Гисчо2014-07-21 15:44:47

      Не, не е необходимо да се добавя вода. :)

  • Анонимен2014-07-26 05:21:15

    Изглежда превъзходно.Ще го направя веднага.Дано да се справя.

    • Гисчо2014-07-30 06:19:41

      Стискам палци да се получи добре! И да споделите впечатления!

  • Анонимен2014-07-27 12:10:41

    И аз го направих няколко пъти - върха е! Много скептично подходих към него и очаквах нещо пихтиесто да се разпльоска в чинията след като го обърна, но се получава всеки път супер! Колкото до карамелизираната захар, понеже ме е страх да не я прегоря докато я карамелизирам, аз използвам готов течен карамел и пак става супер. Тъй че ошашквам гостите с вкусотии. Браво за рецептата! И мерси!

    • Гисчо2014-07-30 06:14:15

      Хихихи! Рецептата за Кодрит Кадир е точно рецепта за гости - впечатляват се и хапват много вкусно! :) Радвам се, че Ви се получава така добре! И пробвайте и да карамелизирате карамела, така ще има характерния вкус на горена захар :) Да ви е сладко!

  • Светка2014-08-06 16:43:16

    Направих го! Уникално вкусен десерт. Признавам, че го обърнах едва след 2 часа в хладилника и не беше изстинал много студен крем карамела, но въпреки това не се разтече. След като престоя цяла нощ е още по-вълшебен. Благодаря за подробната и точна рецепта.

    • Гисчо2014-08-06 19:26:12

      Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил добре и сте си хапнали сладко! Наистина най-важният момент от приготвянето на Кодрит Кадир е сладкишът да е добре изстинал, за да може да се обърне и да остане цял. :)

  • Giorgos Kagakhs2014-08-07 01:37:01

    Днес направих сладкиша,обърна се добре до половината,карамелизираната захар и част от карамела останаха на дъното на формата. Забелязах, че имаше и малко от сместа на блата. Какво се е случило според вас?

    • Гисчо2014-08-07 01:58:24

      Според мен не е бил добре изстинал, това е най-важно преди да се обърне сладкишът - да е много добре изстинал! :)

  • Лидия2014-08-27 22:14:25

    В момента това чудо се пече във фурната! Нямам търпение да опитам.................

    • Гисчо2014-08-27 22:15:51

      Щом е във фурната да кажа още веднъж - никакво обръщане, преди да е напълно изстинал! :) Търпение е нужно наистина :)

  • Лидия2014-09-13 02:30:43

    Стана СТРАХОТНА чудесийка :) Вече два пъти го приготвях и се получава просто перфектно! Сега отново ще го правя за рождения ден на баща ми! Досега не се осмелявах да направя този сладкиш, защото си мислех, че това нещо с изплуването на блата отгоре просто няма как да се получи! Е получи се, и се оказа наистина много лесно. Благодаря за подробните указания :)

    • Гисчо2014-09-13 05:37:53

      Много се радвам, че Кодрит Кадир ви се получава така добре! Според мен е доста лесен за изпълнение, а резултатът запленява всеки любител на крем карамел! Да ви е сладко! :)

  • Анонимен2014-09-22 17:12:14

    А млякото за карамелената смес топло или студено да бъде? Благодаря ви предварително за отговора...

    • Гисчо2014-09-22 17:15:44

      Както при приготвянето на обикновен крем карамел - да не е ледено от хладилника :) На стайна температура е добре :)

  • Анонимен2014-09-23 19:52:01

    Изпълних рецептата по описание(само прибавих към карамелизираната захар малко изцеден лимонов сок). Получи се превъзхоооден сладкиш.Благодаря,Ви за всички качени рецепти и за точното им обяснение при изпълнение. С уважение:Златина Коркмаз :)

    • Гисчо2014-09-23 21:04:44

      Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил така добре! Кодрит Кадир е лесен за приготвяне, само трябва да се има предвид, че трябва да е напълно студен преди да се обърне. Радвам се, че рецептите на Супичка ви харесват и ще се радвам още повече ако споделяте впечатления от приготвените рецепти :)

  • Анонимен2014-10-02 15:32:51

    Здравей,
    Първо искам да кажа, че използването на рецепти от твоя кулинарен блог ме показва в прекрасна светлина - като един чуден готвач (какъвто попринцип не съм :) ) А с приготвянето на този сладкиш за гости..просто улучих в десятката :) Десертите ти са невероятни, а приготвянето им е удоволствие...днес ще пробвам и чийзкейка на супичка ...дано е също толкова прекрасен :)

    • Гисчо2014-10-03 01:44:00

      Супичка - пръв помощник на новака в кухнята! ;) Много се радвам, че рецептите ви харесват и че се получават! Това е и идеята на сайта - рецептите да са бързи, лесни, подходящи за начинаещи готвачи и разбира се - вкусни! Радвам се, че се получава! Дано и чийзкейкът да се е получил добре! :) Ще се радвам да споделите впечатления и от останалите рецепти на Супичка, които приготвяте! :) Да ви е сладко!

  • Анонимен2014-11-20 07:27:20

    Здравейте! А може ли да се изпече в силиконова форма?

    • Гисчо2014-11-20 16:37:23

      Не виждам причина да не може :) Мисля, че трябва да стане :)

  • Анонимен2014-11-20 17:52:36

    Ще пробвам и ще пиша. Надявам се само да не е грандиозен провал :-)

    • Гисчо2014-11-20 17:54:11

      Хахаххаха! Стискам палци да се получи! И да го изчакате да изстина напълно! ;)

  • megito2014-11-28 20:27:51

    имам мааалко въпросче. Моята форма за кекс е силиконова. Става ли да карамелизирам отделно в малка танджерка захарта и после да в сипя във фирмата за кекс?

    • Гисчо2014-11-28 20:33:58

      Честно казано не знам каква е устойчивостта на силиконовите форми, затова си мисля, че може би е по-добре да го приготвиш както е в рецепта, като си направиш карамела направо в силиконовата форма...

  • megito2014-11-28 20:43:14

    надявам се да стане, иначе трябва да го направя в тавичка. А в кексова форма някак по-красиво изглежда :) ок, благодаря за отговора :) ще го направя със сигурност :)

    • Гисчо2014-11-28 21:00:25

      Да, по-красиво наистина, но пък в тавичка може и да е малко по-сигурно ;)

    • megito2014-11-28 21:20:50

      до сега мислих и в крайна сметка реших в тавичка- да заложа на по-сигурното :) когато стане непременно ще кача снимка във фейсбук на страничката ви :) но първо- се заемам с хляба. Обожавам да си меся хляба аз ;) очаквайте довечера снимка на сладкиша- дано се получи добре.

    • Гисчо2014-11-28 21:27:09

      Приятни кулинарни занимания! Стискам палци всичко да се получи и много вкусно, и много апетитно на външен вид! И да не забравиш да изчакаш сладкишът напълно да изстине преди да го обърнеш! Това е най-важната част от приготвянето му ;)

    • megito2014-11-28 21:39:47

      благодаря :) разбира се-ще изчакам напълно да изстине

  • Анонимен2014-12-04 20:00:27

    Преди 2 дни го направих. Пекох го час и малко, но се получи разкошен. Единствения проблем беше трудното изваждане от формата. Страхотна рецепта, вече ми е един от любимите сладкиши <3

    • Гисчо2014-12-05 14:53:17

      Ако е залепнал повече за формата наистина може да се изважда малко по-трудно, важното е обаче Кодрит Кадир е се е получил и сте си хапнали вкусно! :)

  • Анонимен2014-12-05 09:13:03

    аз нямам проблем с изваждането от формата, а с консистенцияте на изпечения блат. Веднъж е супер - като кекс, друг път е някаква абсолютна глетавина, без шуплички, неставаща и за ядене. Във втория случай си изяждаме само крема. Имате ли идея на какво трябва да обърна внимание?

    • Гисчо2014-12-05 14:47:01

      Честно казано нямам идея и аз. Особено след като понякога се получава идеално... Нещо не се изпича както трябва,но поради каква причина...

  • Emilia2014-12-08 00:19:55

    Благодаря, за страхотната рецепта. Вчера приготвих тортата стана страхотна.

    • Гисчо2014-12-08 02:50:05

      Много се радвам, че рецептата за Кодрит Кадир е сполучлива и че се е получил вкусен сладкиш! :) Да ви е сладко!

  • Анонимен2014-12-09 01:04:11

    Poluchi se ot purviq put,ne se kolebaite a probvaite!!!Pozdravi ot Germaniq :)

    • Гисчо2014-12-09 02:24:46

      Супер! Много се радвам, че рецептата за Кодрит Кадир е така сполучлива! :) Да ви е сладко! И да пиете по едно греяно вино на някой коледен пазар и заради мен! ;)

  • Гисчо,благодаря за чудесната рецепта!От пръв път се получи!

    • Гисчо2014-12-09 23:04:56

      Юхуууу! Много се радвам! Да ви е сладко! Кодрит Кадир е истинско удоволствие! :)

  • Анонимен2014-12-13 22:40:02

    В колко вода се слага кексовата форма, защото моя първи опит бе провал след час и половина във фурната.

    • Гисчо2014-12-13 22:47:33

      А изчакахте ли да изстине добре? Да не би да е бил обърнат преди на е напълно изстинал? :) Иначе водата е колкото стандартното количество за печене на крем карамел, аз слагам поне до половината на формата :)

  • Анонимен2014-12-15 18:49:37

    Вчера го пробвах, но се провалих. Кексовия блат си изплува, изпече се, нооо не мога да кажа същото за крем карамела отдолу. Подчертавам, че преди да обърна сладкиша го изчаках цяла нощ! Тази сутрин като обърнах - върху кексовата смес имаше съвсем малко опечено от крема, останалото беше вода! Предполагам, че нещо с формата ми не беше наред (нова е и това беше първото й ползване), но сутринта като я взех да обръщам сладкиша, по средата - където е дупката - върху плота ми имаше около половин лъжичка изтекъл карамел...Възможно ли е при печенето да е влизала вода и крема да е останал воднист?

    • Гисчо2014-12-15 19:01:37

      Според мен няма как да е влизала вода при печенето, просто поради някаква причина сладкишът е останал недопечен. Може да го печете по-дълго, за да сеиз пече по-добре :)

    • Анонимен2014-12-16 00:32:54

      Сега ми дойде на ум - понеже никога не съм пекла крем карамел...Върху скара ли се слага тавата с водата или направо във фурната? Извинявам се ако въпросът е глупав:(

    • Гисчо2014-12-16 01:15:02

      Върху скарата както обикновен кекс :)

    • Анонимен2015-06-22 03:03:06

      Мисля, че и при мен ще се получи така. Блатът отгоре се изпече перфектно, но ми се струва, че кремкарамелената смес все още е прекалено течна, а вече пека много над посоченото време! :(

    • Гисчо2015-06-22 05:39:18

      Би трябвало времето да е достатъчно. Ще стане ясно след като го обърнете!

    • Анонимен2015-06-22 11:22:43

      Резултатът - кремкарамелената част просто си остана такава, сякаш изобщо не е влизала във фурната. Пекох час и половина, докато вече блата не започна да се нацепва и течността под него не стана прекалено видно, че е само течност. :( Голямо разочарование!

    • Гисчо2015-06-22 16:15:15

      Честно казано нямам никаква идея защо така се е получило. Времето е напълно достатъчно за изпичането на сладкиша, както ставя ясно и от коментарите под рецептата. Вероятно е нещо свързано с фурната, или е сложин твърде високи в самата фурна, блатът се е изпекъл, а крем карамелът не е успял, тъй като е бил поставен високо. Това е моето предположение :)

    • Анонимен2015-06-22 19:23:52

      Хм, когато се поизпече блатът, свалих нивото, за да може и крем карамелът да се изпече (понеже също си мислих, че е прекалено високо - в средата беше тавата преди да сваля по-ниско). Фурната иначе пече перфектно, почти нова е. Възможно ли е проблемът да идва от това, че тавата не беше дълбока и нивото на водата - не достатъчно покриващо самата форма за печене? Много благодаря, че отговаряте бързо!

    • Гисчо2015-06-23 00:25:34

      Предполагам, че не е това проблемът, даже обратното ми звучи по-логично - при повече вода да не сеизпича добре. Но пък и друга причина не виждам, освен, че е бил на високо ниво във фурната.

  • катя кунева2014-12-18 22:54:28

    Благодаря за рецептата. Сладкиша стана невероятен. Имах големи притеснения за външния вид на сладкиша, но се обърна без проблем и стана точно като на вашата снимка. Благодаря

    • Гисчо2014-12-18 22:56:19

      Чудесно! Много се радвам, че сладкишът се е получил така добре! Кодрит Кадир наистина е много вкусен сладкиш, раздем се, че и на вас ви е харесал! :)

    • Анонимен2014-12-24 23:03:55

      А във форма за торта с падащи страни може ли ?

    • Гисчо2014-12-25 08:05:59

      Тъй като се пече на водна баня мисля, че е малко рисковано :)

  • Анонимен2014-12-26 20:52:24

    Току що го извадих от фурната,ще го оставя да истива 3-4 часа да видим като го обърна какво съм направила. :)

    • Гисчо2014-12-27 17:25:34

      И? Как се получи? Обърна ли се добре сладкишът? Стискам палци всичко да е наред! :)

  • Анонимен2014-12-31 05:51:42

    Толкова отдавна исках да го направя. Не ,не се получи точно както очаквах,но пак го изядохме.Горе залепна крем карамела и остана по формата,на водна баня го пекох всичкок спазих и защо ми се оцвети крем карамела кафяв а не жълт?Като за първи път пат долу горе стана.Няма да се откажа.

    • Гисчо2014-12-31 06:56:58

      Може би е останал малко недопечен и затова да се е боядисал, друго май не ми хрумва като причина :) Както се вижда и на снимките, боядисва се крема, няма как :)

  • Dilyana Parusheva2015-01-01 03:22:07

    Гисчо!!!! Уникален сладкиш!! Не издържах до след Нова година-наистина е чудесен. И като вкус, и като консистенция! Това започва да ми става любим сайт... ;)

    • Гисчо2015-01-02 17:45:06

      Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил така добре! :) Благодаря много за чудесните думи и много се надявам, че и през следващата година ще намираш подходящи, вкусни и лесни рецепти в сайта! :)

  • Анонимен2015-01-13 20:30:21

    колко голяма трябва да е тавата за кекс ? 22 см ?

    • Гисчо2015-01-13 23:17:08

      Да, точно толкова е голяма и формата на кекс, в която е изпечен Кодрит Кадир от снимките - 22-23 см :)

  • Любов Добрева2015-01-18 18:00:23

    Ех, Гисчо, замина ми диетата! :) Няма как, почвам го след малко този кодрит кадир....

    • Гисчо2015-01-18 18:07:04

      Толкова е вкусен, наистина не може да се устои на Кодрит Кадир. Ще се радвам да споделиш впечатления от приготвения сладкиш. И задължително да го изчакаш да изстине напълно! :)

  • Анонимен2015-02-17 05:50:53

    Здравейте,
    моля в рецептата да напишече изрично, че сладкиша трябва да е НАПЪЛНО изстинал. Повечето които не са прочели коментарите и тази важна подробност са обречени на пълен провал.
    Благодаря предварително!

    • Гисчо2015-02-18 19:16:06

      В текста на няколко места изрично е казано, че трябва да е напълно изстинал. Повтарям го и в коментарите, защото знам, че често хората нямат търпение и го обръщат докато е още топъл :)

    • Анонимен2015-02-27 20:44:31

      nqmam forma s dupka v sredata,samo obiknovenna kupa,dali 6te e problem?

    • Гисчо2015-02-27 22:35:02

      Нужна ви е форма за кекс или тава, не е необходимо формата за кекс да е с дупка, но тъй като сладкишът ще се пече няма как да го рпиготвите просто в купа :)

  • Анонимен2015-03-01 05:21:02

    Здравейте, да се включа и аз с мнение - вече три пъти правя сладкиша и винаги е перфектен! Моята форма за кекс е от огнеопорно стъкло и няма дупка в средата, но няма никакъв проблем с печенето. Предполагам, че и в купа ще се получи, стига да е огнеопорна, защото моята форма на практика е купа, която е оформена с къдрави страни като на обикновените форми за кекс. Най-важното е да се спазят пропорциите и последователността в рецептата и всичко е вълшебно!!!!

    • Гисчо2015-03-01 06:01:49

      Да, рецептата за Кодрит Кадир наистина е лесна за изпълнение, стига човек да има търпение и да следва инструкциите :) Много се радвам, че при вас сладкишът се получава така добре! Наистина е страхотен - много вкусен и много ефектен! :)

  • Conina2015-03-02 16:00:40

    Дойде и моят ред да приготвя тази красота и ми се получи почти перфектна! Единствената ми излагация бе, че изчаках твърде много да се охлади карамела преди да изсипя млечната смес, та карамелът си остана по тавата (имаше съвсем малко, колкото за цвят по сладкиша). За кремът даже взех на заем от мама дъъълбока тава и стана прекрасен - плътен, без нито една шуличка и се цепеше яко. Пекох 55 минути на 180 или 220 градуса, наистина не мога да кажа, понеже програматорът ми прави проблеми и на два пъти сам вдигна градусите на 220... Блатът се напука, надигна супер, но не посмях да изключа предварително фурната. Само после имах малко проблеми да го отлепя, но крайният резултат определено е ефектен и вкусен!
    А към тези с две леви ръце като мен - времето захарта да стане на карамел е предостатъчна да забъркате двете смеси ;) На мен това ми беше най-голямото притеснение. Иначе следващия път няма да използвам миксер за млечната смес - стана прекалено пухкава и направи много пяна, та като изсипах отгоре и тестото за малко да ми прелее от купата.
    Препоръчвам на всички, които се чудят - просто СЛЕДВАЙТЕ РЕЦЕПТАТА.
    А на Гисчо - поклон за избора на рецепта, която е хем красива и вкусна, хем наистина лесна ;)

    • Гисчо2015-03-02 17:27:18

      Много се радвам, че рецептата Ви е харесала! Благодаря много и за подробното описание на процеса на приготвяне, много е полезно за всички, които за първи път ще приготвят Кодрит Кадир и особено за тези които имат притеснения и колебания! :)

    • Conina2015-05-03 16:02:36

      Приготвих го миналата седмица отново. Стана ПЕРФЕКТЕН! Отлепи се без проблем - нищо никъде не ми беше залепнало (като предния път, но предполагам, че тогава нещата се препекоха заради програматора). Интересното е, че сместта за тестото стана по-рядка, та на око й досипах още малко брашно. Изяде се за един ден, гарниран със сладолед ;)

    • Гисчо2015-05-03 16:54:03

      Прекрасно! Кодрит Кадир наистина е невероятен сладкиш! Хем е толкова ефектен, хем е и толкова вкусен! Много се радвам, че се е получил така добре и всички са останали доволни, щом така бързо е изчезнал! :)

  • Лили Петрова2015-03-06 21:45:02

    Здравейте , след дълго отлагане реших да изпробвам рецептата . Следвах стъпките , но не ми се получи изобщо. Карамела напълно залепна на дъното на формата и мъжа ми с нож го чегърта , блата не изплува, ами се сля с млечната смес и се получи нещо като много глетав кекс с аромат на крем карамел :-( Не е лошо на вкус, но предполагам няма нищо общо с десерта . Една от причините , която си мисля е,че водата в купата покриваше почти до горе кексовата форма. Друго не се сещам . Моля за коментар каква може да се причината за това недоразумение . Така се бях настроила, а то .. нищичко не стана

    • Гисчо2015-03-06 23:40:16

      Да, вероятно е влизала вода по време на печенето във формата, иначе и не знам на какво може да се дължи, тъй като за първи път при някой кексовата смес не изплува над карамела. Предполагам, че това е принината.

    • Лили Петрова2015-03-09 17:58:16

      Благодаря за отговора. Не влизаше вода, дори май не кипя .. Пак ще опитам някой ден :-)

    • Гисчо2015-03-09 20:41:16

      Нищо друго не ми хрумва като причина. Стискам палци следващия път да се получи! :)

    • Веселина2017-08-26 09:00:13

      Правя го за втори път, като първият път беше перфектен. Вторият път блата не изплува, крема стана на шипли, предполагам от бакпулвера при смесването на двете смеси. Вода не е влизала в формата със сладкиша. Не знам какво се обърка, но въпросът ми е: може ли да не се слага бакпулвер в кексовата смес?

  • Анонимен2015-03-07 00:24:06

    Страхотен сладкиш! Впечатлих всички от първия път с него :), благодаря Ви!

    Мария

    • Гисчо2015-03-07 00:24:52

      Радвам се, че Кодрит Кадир се е получил! Още повече се радвам, че се е получил от първи опит! :)

  • jizel2015-03-09 01:12:45

    Помощ! 2 пъти го правих много вкусен обаче,блатът се изпича,но стои леко глетав влажен не като на снимката и кремът ми се оцветява в кафяво от какаото не стои жълт. Къде греша?. Ползвам натурално какао


    • Гисчо2015-03-09 01:21:09

      Блатът си става така - ввлажен. Това е така, защото се напоява от крем карамела и няма как да остане сух като кекс :) по всичко написано от вас ми се струва, че се справяте отлично с рецептата, но просто може би не е това, което очаквате :)

  • jizel2015-03-09 01:15:52

    Всичко спазих пекох 60минути на 180градуса на водна баня около 3см вода . На средна скара без вентилатор. Изстудих

  • stanka hadjimincheva2015-03-21 18:38:48

    Ох и аз го пробвах и сега чакам търпеливо да истине, дано да се е получил ще пиша по късно.

    • Гисчо2015-03-21 20:46:32

      Стискам палци Кодрит Кадир да е станал добре! :)

  • Анонимен2015-04-12 18:36:27

    Здравейте и аз го пробвах но сместа за крем карамела остана мн малко и не знам на какво се дължи това :(

    • Гисчо2015-04-14 21:18:15

      Как така остана малко? Какво се случи с нея?

    • Гисчо2015-05-21 15:29:16

      Точно това е наистина! Изключително ефектна и точно толкова вкусна комбинация! :)

  • Анонимен2015-04-17 22:06:54

    Може ли да ползваме разтопено масло,вместо олио ?

    • Гисчо2015-04-22 22:35:02

      Не Ви препоръчвам, тъй като Кодрит Кадир трябва да стои в хладилник, което не е препоръчително за кексовете с малсо, тъй като маслото стяга твърде много.

  • Анонимен2015-04-20 06:37:00

    А може ли да се пече в стъклена форма?

    • Гисчо2015-04-20 18:32:20

      Може, стига да е огнеупорна :)

    • Анонимен2015-04-24 01:07:15

      Огнеупорна, разбира се:) Благодаря за отговора!

    • Гисчо2015-04-24 20:40:59

      Моля, моля! И успех с рецептата за Кодрит Кадир! :)

  • Анонимен2015-05-28 19:59:45

    Много обичам сиропирани сладкиши ,

    довечера ще го пробвам

    • Гисчо2015-05-29 00:39:14

      Надявам се, че ще Ви хареса! Ще чакаме отзиви! :)

  • PaKo PaKoo2015-07-04 00:11:46

    Здравейте,направих сладкиша по Вашата рецепта-вкусът е вълшебен,но...на вид нещо не ми се получи :(. Една част от карамела ми остана върху формичката,карамелената смес също остана леко втечнена само блата ми беше както си трябва.Преди да го обърна пипнах кафявата платка беше студено,но самата форма беше леко топла.Дали това е причината? "За кексовата смес разбийте първо яйцата със захарта, олиото и прясното мляко, след което добавете пресятото брашно с какаото и бакпулвера и при непрекъснато разбъркване ги добавете към течната." Моля за пояснение коя смес се бърка непракъснато и предварително ли се смесват карамелената и и какаовата смес и след това се изливат във формата,защото аз първо излях карамелената смес върху карамела и след това излях какаовата . Благодаря предварително за отговора!

    • PaKo PaKoo2015-07-04 00:18:39

      Не знам как да прикача снимка,за да Ви покажа

    • Гисчо2015-07-04 00:36:58

      Най-вероятно причината е, че не е бил напълно изстинал сладкишът. Необходимо е да студен, за да е максимално стегнат. :) А ще се отнася до рецептата, разбивате двете смеси - за крем карамела и за кексовия блат, отделно. Първо изсипвате сместа за крем карамел, след което и кексовата. :)

    • PaKo PaKoo2015-07-04 00:39:49

      Значи правилно съм разбрала рецептата. Много благодаря за бързия отговор.Със сигурност ще има и следващ опит!Хубав и усмихнат ден Ви желая.

    • Гисчо2015-07-04 00:42:51

      Стискам палци следващия път да се получи перфектно! Но задължително го изчакайте да изстине добре :)

    • PaKo PaKoo2015-07-04 00:53:46

      Да,обезателно! (: Благодаря още веднъж.Ще докладвам отново,като го направя.

  • Лидия2015-08-08 06:29:49

    А с парчета банан в карамела какво чудо става..........................
    :)

    • Гисчо2015-08-11 17:33:23

      Звучи като наистина вкусна комбинация! Никога не ми е хрумвало да добавя нещо в Кодрит Кадир, но тази идея ми хареса много! :)

  • Unknown2015-08-30 23:00:47

    Страхотен сладкиш.Става лесно.И при мен се изпече за малко повече от половин час на 180 градуса.Благодаря за рецептата!

  • Анонимен2015-08-31 07:20:13

    здравейте, направих днес този сладкиш с огромни надежди ..... спазих рецептата точно мерих грамаж и всичко . Пекох 1 час на 180 градуса без ветилатор. Оставих го 3-4 часа да изстине и после пъхнах в хладилника да се охлади още за около 2 часа . Мъжа ми стана нетърпелив и искаше да го опита . Когато опитах да обърна кексовата форма в чиния...... мазало ..... всичко се разтече навсякъде , буквално с водна консистенция .... блата е перфектно изпечен най отдолу карамела е добре а в средата..... досега бърсах цялата кухня. Опитах останалата във формата смес и е страшно вкусен бълвоч , но защо не стана ???? Не е влизала вода при печенето , не е завирала и тн . Мола дайте ми съвет за да знам дали да опитвам отново....

    • Гисчо2015-08-31 23:18:46

      Вероятно времето за печене му е дошло малко и не е успял да се изпече. Освен това 2 часа охлаждане наистина не са достатъчни за да стегне Кодрит Кадир :)

  • Жана2015-09-16 02:33:02

    Много, много приятен десерт. Мек, ароматен и ужасно вкусен! Поздравления!

    • Гисчо2015-09-30 17:32:13

      Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил така добре! Наистина е страхотен сладкиш, атрактивен на вид и много вкусен!

  • ilona ivanova2015-09-29 20:06:46

    Малко глупав въпрос, но почти никога не ми се получават печените сладкиши. Незнам къде греша, или не ми бухват или ще останат сурови, направо съм се отчаяла. Страшно много ми привлече вниманието този сладкиш и реших да се престраша да пробвам да го направя. Та въпросът ми е .. на коя решетка се пече за да няма гафове?

  • ilona ivanova2015-09-29 22:17:54

    Вече е във фурната, стискайте палци да стане! Дано не се надува много понеже сместта ми е точно до горе на формата, за съжаление нямам друга

    • Гисчо2015-09-30 17:31:17

      Надявам се, че Кодрит Кадир се е получил добре! Стискам палци да сте хапнали вкусно!

  • ilona ivanova2015-09-30 17:36:03

    Пълна катастрофа! Като го обърнах всичко се разкашка,а направих всичко както е написано. Незнам къде е проблема

  • Kristiana Polyakova2015-10-21 23:04:57

    Перфектен и лесен за изпълнение, с впечатляваща визия за нещо много сложно. Правила съм го 5-6 пъти до сега, като пека около час и малко, вадя и оставям да изстине 24 часа преди да обърна. Никога не ми се е разтичал, всички вкъщи умират за него. Мисля, че за доброто обръщане наистина изстиването е в основата. Правя го вечер и оставям за цяла нощ покрит в хладилника или на терасата. Сутринта обръщам и voila...

    • Гисчо2015-10-24 03:33:53

      Много се радвам, че Кодрит Кадир при Вас се получава така добре и така лесно. Може би значение има и фурната, но и аз винаги следвам точно тази рецепта и винаги се получава!

  • Nadejda Ivanova2015-10-30 04:30:47

    Здравейте. Предполагам че не мога да приготвя сладкиша в силиконова форма заради горещия карамел, нали? А има ли значение дали е формата ще бъде със или без незалепващо покритие?

    • Гисчо2015-10-30 04:33:12

      Мился, че няма значение дали ще е с незалепващо покритие, но в силиконова форма една ли ще се получи, тъй като ще е трудно да се пренесе до фурната и да се изпече :)

  • Анонимен2015-11-13 02:51:22

    Съпругата ми го пробва вече два пъти. А аз помагах като не и се пречках много-много :)) При първият опит, макар да беше престоял цяла нощ в хладилника, част от карамела остана по формата. След обръщането не желаеше да се отлепи и аз си поиграх на "туп-туп кофичка". При вторият, и много по-сполучлив опит, проявих още мъъъничко търпение, обърнах го и изчаках сам да се отлепи. Вече освен на вкус стана перфектен и на външен вид.

    • Гисчо2015-11-15 15:21:54

      Хахахаа! Ах, този Кодрит Кадир! Толкова е вкусен, толкова добре изглежда и наистина, най-голямата тънкост в приготвянето му е търпението! Радвам се, че при Вас се е получил перфектен! :)

  • Ana Nea2015-11-17 20:00:30

    Здравейте!
    Все пак живеем в БГ и би бил полезен един съвет какво да правим, ако токът спре по време на печенето? На мен ми се случи към края, 40-тата минута. Как да разбера дали да допичам, кога е готова тортата?

    • Гисчо2015-11-17 21:39:37

      Ха! Това вече е неочаквана ситуация! Мисля, че е добре да допечете за още около 20 минути, защото най-вероятно все още не е бил изпечен! :)

    • Ana Nea2015-11-18 05:30:13

      Благодаря! Точно така направих. Макар да бях оставила сладкиша в топлата фурна, докато имах отново ток, тя вече беше изстинала. Може би дори малко по-дълго допичах, като ориентир ми беше блатът - леко се напука в средата, но внимавах да не изгори. Освен това имах късмет, че готвих тортата в стъклена форма, така вторият ориентир ми бяха балончетата в карамела.
      Слава богу получи се! Беше за рождения ден на малкия ми син (1г.) тази вечер и всички (възрастни) бяха много впечатлени.
      Благодаря за хубавата рецепта!

  • Ana Nea2015-11-18 06:00:24

    Прочетох и други коментари преди моя и затова бих искала да добавя някои подробности около това как тортата се получи перфектно при мен, въпреки сакатлъка в печенето и краткото време за охлаждане.
    1. Сега е късна есен и температурите позволяват доста по-бързо крем карамелът да стегне. Повечето време тортата стоя на терасата и само около два часа в хладилника, но преди да обърна сладкиша в чиния, той беше напълно студен.
    2. Пекох в гладка (без извивки) цилиндрична форма от йенско стъкло. Това прави по-лесно обръщането и отлепването. Преди да обърна сладкиша, минах внимателно с нож по стените, за да отлепя блата и крема. Мисля, че ако някъде залепне и не се отлепи заедно с останалата част, това може да е причина и останалата част да се раздроби.
    3. Освен това може би е важно да се отбележи, че формата за печене трябва да е твърда, а не от силикон например. Колкото и да стяга крем карамелът, той никога няма да стане твърд като кекс.

    • Гисчо2015-11-18 16:25:56

      Благодаря за допълненията! Ще са полезни на следващите приготвящи сладкиша! Само искам да отбележа, че със сигурност не е необходимо формата да е гладка, в класическата червена форма с дупка, която имаше почти във всяко домакинство се получава много много добре! :)

  • Анонимен2016-01-17 21:21:01

    Mojeli da se napravi v teflonova forma bez dupka v sredata.Opasqvam se da ne izleze palen proval i da trqbva da go sarbame s lajicite :D Zaschoto v taq forma sam se opitvala da peka keks no ne se e poluchavalo.

    • Гисчо2016-01-17 22:53:08

      Не би трябвало да има проблем, нищо че не е форма с дупка :)

  • bph2016-01-21 00:59:35

    Вчера го направих. Стана толкова разкошен сладкиш, че днес го правя отново :)

  • Анонимен2016-01-21 22:57:57

    Здравейте :)
    изглежда много апетитно, но бих искала да попитам дали може да се направи в малки формички за крем карамел.. и така да са индивидуални десертчета? Както и това ще промени ли времето за печене? :)
    Благодаря предварително
    Алекс

    • Гисчо2016-01-22 00:12:06

      До момента аз не съм го приготвяла в индивидуални формички. Нямам и отзиви от някой, който да е пробвал рецептата в такъв вариант. Затова, ако решите, би слдвали да намалите времето за печене! :)

  • Life is nice:)2016-01-24 03:31:18

    Благодаря за рецептата! Страхотен сладкиш! Много лесно се прави и като за пръв опит стана супер :) Другият път ще пека по-малко, защото поизсъхна отгоре. Но кремът пък е идеален, гладък и без шупли, което за пръв път ми се случва с крем карамела! Ще се прави пак :)

    • Гисчо2016-01-24 03:42:48

      Кодрит Кадир е един наистина вълшебен сладкиш! Вълшебно се появява блатът, вълшебен е и вкусът му! Много се радвам, че и при Вас се е получил така добре. Да Ви е сладко!

  • Анонимен2016-01-25 01:43:17

    Здравейте
    За пръв път направихме днес този сладкиш. Стана наистина страхотен. Спазихме всички указания (аз и сестра ми)и стана почти като на снимката :)

  • Жаклин Николова2016-01-31 06:17:55

    Здравейте, рецептата е страхотна получи се невероятен сладкиш, от първият опит стана :) Благодаря Ви за точноте указания!

    • Гисчо2016-01-31 14:28:16

      Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил така добре от първия път и рецептата за сладкиша Ви е харесала! Да Ви е сладко! :)

  • Unknown2016-02-01 00:31:54

    Вчера го направих!Страхотен се получи!И сайта много ми харесва! :)

  • Unknown2016-02-01 17:00:13

    Здравейте! След внимателно прочетените коментари, въоръженс с търпение и желание, запретнах ръкави и аз...всичко беше точно до момента на обръщането, след престой от една нощ-блата беше супер, но напоен до половина, крема леко на шупли, и карамела наполовина разтопен. Не се обърна добре - тупнах го няколко пъти и се разчупи-крема..вида му е зле, но на вкус е супер, ще се яде с лъжица :) Къде бъркам? :)

    • Гисчо2016-02-01 18:33:22

      Причината за Шуплите вероятно е,че водата е завряла по време на печене. Не знам защо не се е обърнал добре, вероятно причината е в съда за печене, за друго просто не се сещам.

    • Гисчо2016-02-01 18:33:45

      Причината за Шуплите вероятно е,че водата е завряла по време на печене. Не знам защо не се е обърнал добре, вероятно причината е в съда за печене, за друго просто не се сещам.

  • Unknown2016-02-01 20:14:38

    Отдавна се каня да пробвам този сладкиш. Дали ще стане, ако млякото е предварително сварено?

    • Гисчо2016-02-01 20:25:52

      Не смятам, че ще има проблем :-) ще стане :-)

    • Гисчо2016-06-09 13:22:31

      Да, няма никакъв проблем :)

  • Unknown2016-02-01 23:25:45

    Благодаря много за бързия отговор! Не съм се отказала пак ще опитам :), за шуплите и аз се досетих, че ми е завряла водата. Питам се, докато изстива сладкиша, маха ли се тавата с водната баня? И още един въпрос - При наливане на кексовата смес в карамелената се налива равномерно по формата и не се разбърква или хубааавичко се набърква с карамелената? Моля за извинение предварително, ако на някой му се сторят "забавни" въпросите? :) Хубав ден!

    • Гисчо2016-02-02 05:00:06

      Можеш да извадиш формата от тавата с водната баня, а що се отнася до наливане на кексовата смес, то не е нужно да се разбърква с карамелената.

  • zoy_222016-02-08 05:48:16

    Страхотно се получи !Благодаря за хубавата рецепта!

    • Гисчо2016-02-09 21:17:31

      Арабският сладки Кодрит Кадир определено спада към модерните сладкиши. Толкова е ефектен, а толкова лесен за приготвяне! Радвам се, че и при Вас се е получил така добре! :)

  • Анонимен2016-02-14 21:54:43

    Вчера направих сладкиша преди обяд. Оставих го няколко часа да изстине и го прибрах в хладилника. Забравих за него чак до днес сутринта! Но днес вече не се стърпях! Рано-рано станах и първата ми работа беше да го обърна! И о, чудо!!! Направо беше прекрасен! И като външен вид, и като вкус! Просто идеален! Благодаря за рецептата!!! :-)

    • Гисчо2016-02-16 16:49:52

      Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил така добре! Наистина е много важно да е много добре изстинал, за да се получи добре! :) Да Ви е сладко! :)

  • Анонимен2016-02-21 02:49:30

    Здравейте,моята форма е за печене на блатове за торти ,която се закопчава отстрани. Дали ще се получи в нея този апетитен сладкиш ? Благодаря!

    • Гисчо2016-02-21 16:51:39

      Не, няма да стане, ще протече. По-добре в обикновена тава да го изпечете :)

  • Анонимен2016-02-25 03:05:30

    Аз няколко пъти правя този десерт и всеки път ми се получава. Предишните пъти го оставях цяла нощ в хладилника и след това го обръщах, но днес нямах търпение и го обърнах час-час и половина след като го извадих от фурната. Формата беше напълно изстинала и обръщането стана перфектно. Крема остана стегнат, но карамела не се беше разтопил напълно. Може би защото сложих малко повече захар за разтопяване и на дъното на формата се получи голяма локва карамел. :)
    Който не го е правил, обезателно трябва да го приготви. Много точно е описано и не се изискват някакви специални умения. Важното е да се спазват указанията. За да се сготви хубаво крем карамела и да не прегори блата, трябва решетката да се постави най-долу, да се внимава с градусите и да се спазва времето за печене.
    Да ви е сладък живота като кодрит кадир. :)

    • Гисчо2016-02-25 17:57:14

      Мног се радвам, че Кодрит Кадир се получава така добре! Аз самата не съм го приготвяла отдавна и четейки коментара отново се "запалих" и смятам да го спретна тези дни! Да Ви е сладко! :)

  • Симона Чичева2016-02-27 20:26:49

    Запретвам ръкави и отивам да пазарувам за направата на тази вкусотия, която е толкова популярна напоследък!
    Ще го оставя да изстине за през нощта, тъй като и без това ще е неделно прегрешение..хихи.
    Ще пиша пак! Благодаря за рецептата!

    • Гисчо2016-02-29 18:30:43

      Надявам се, че Кодрит Кадир се е получил добре и сте си хапнали сладко! :)

  • Unknown2016-02-29 23:50:32

    Здравейте...днес реших и аз да пробвам,сега се пече после ще видя резултата,дано да се получи.

    • Гисчо2016-03-07 00:28:33

      Стискам палци да се е получил добре този прекрасен Кодрит Кадир!

    • Петя Стойчева2016-11-10 18:19:39

      Здравейте!
      Отдавна следя Вашия кулинарен блог и вече доста от рецептите съм опитвала - винаги добре подбрани, изкушаващо вкусни и така подробно и точно обяснени, че и по-неуверените и несръчни в кухнята да могат да се справят успешно с рецептите!
      Е, вчера опитахме и предложението Ви за Кодрит Кадир - очаровани сме и аз, и мъжът ми! Получи ни се още от първия опит без забележки и наистина е размазващо вкусен!
      Сърдечни благодарности за всички прекрасни вкусотийки и полезни кулинарни насоки и съвети в блога! Бъдете жива и здрава, винаги обичана и щастлива! И продължавайте все така всеотдайно да радвате и нас - Вашите фенове и блогопоследователи!

  • Анонимен2016-03-06 23:56:41

    Здравей, Гисчо! Отдавна чета блога ти и съм правила няколко от рецептите, винаги стават много вкусни, особено да подчертая джинджифиловите коледни бисквитки. Поздравления за добрите и подробни обяснения на всяка стъпка от процеса на готвене - това е чудесно за новаци като мен. :) Днес попаднах на този сладкиш и изглежда невероятно, а и предполагам, е ще е много вкусен. Искам да опитам да го направя, че ще ходя на гости на майка ми, а тя обожава крем карамел. Това, което ме притеснява е отлепянето, защото ми се е случвало 2-3 пъти като правя кекс, да остане половината във формата. А и се чудя, захарта като се карамелизира, няма ли да залепне на дъното? Баба ми ме научи на една хитринка - предварително намазнявам формата и след това я набрашнявам леко.Оттогава винаги са ми се получавали кексовете. И се чудя сега дали да направя така или няма да е добре да има полепнало брашно по сладкиша? Ще съм много благодарна за отговора!

    • Гисчо2016-03-07 00:04:31

      Много се радвам, че рецептите на Супичка ти харесват и че се получават добре! :) Това е наистина много важно за мен и показва, че Супичка постига целта си - да бъде истински помощник в кухнята.Що се отнася до Кодрит Кадир, наистина е един страхотен сладкиш. Би трябвало да няма проблем с отлепването, защото сладкишът е много по-сочен и влажен от кекс, затова и не е нужно, а дори и може да е проблем, набрашняването на формата за кекс предварително. :)

  • Боряна2016-03-15 02:46:17

    Днес направих този сладкиш. Първо прочетох рецептата и всички коментари и се захванах. Стана чудесен, без забележки. Направих го в квадратна тавичка. После направих и една друга Ваша рецепта- Ванилови мъфини с парченца шоколад. Всичко стана много красиво и вкусно.

  • ivo yosifov2016-04-03 17:27:52

    След като направих вече 2 пъти уникалният Чийзкейк,Тирамисуто,Кюнефето вече дойде и реда на Кодрит Кадира.Дано да се получи и той.Благодаря за изчерпателните рецепти.Може да ни поглезите и с видео на тях за напред

    • Гисчо2016-04-03 17:31:33

      Спазвайте последователността и го изчакайте да изстине! :) Друго специално няма! Стискам палци! И ще чакаме отзиви!

    • ivo yosifov2016-04-03 21:59:06

      Леко и сладко.Обърнах го лесно,но единствено карамелената смес е по течна от снимките и леко се разтече на някой места.Като цяло мисля че се получи добре.Няма да се откажем и пак ще го пробваме след време.Огромно БЛАГОДАРЯ за всички рецепти и съвети.

  • Anonymous2016-06-09 21:21:12

    А водата за водната баня гореща или студена трябва да е?

    • Гисчо2016-06-09 21:29:38

      Температурата на водата няма значение, аз слагам студена, от чешмата. :)

  • Гисчо2016-06-09 13:37:09

    Следвайки стриктно инструкциите би следвало сладкишът Кодрит Кадир да се получава! Радвам се, че при Вас се е получил така добре!

  • Iana2016-09-02 16:59:52

    Рецептата е отлична! Спазих я точно и се получи прекрасен сладкиш, и на вид и на вкус!!!

    • Гисчо2016-10-02 09:55:11

      Разковничето в приготвянето на арабския сладкиш Кодрит Кадир е търпение! И стрикносто следване на инструкциите! Много се радвам, че и при Вас се е получил толкова хубаво сладкиш!

  • Катерина2016-10-02 09:37:57

    И моят първи опит е сполучлив,бях мнг търпелива и наистина си заслужава чакането...невоятно вкусноооо....

    • Гисчо2016-10-02 09:53:54

      Да, Кодрит Кадир изисква малко търпение, но пък резултатът си заслужава! Много се радвам, че се е получил така добре! :)

  • Нели2016-10-14 18:47:30

    От една седмица го чета този сладкиш и събирам смелост.За мен това е висш пилотаж! Сега го почвам.Стискайте палци да не се издъня че, ще е за специален случай.

    • Гисчо2016-10-14 19:01:26

      Смело напред! Ако спазвате рецептата няма как да не се получи! Лесно е! И най, най, най-важното е да изчакате да изстине, след като е готов! Ще чакаме отзиви от рецептата за Кодрти Кадир! :)

  • Нели2016-10-14 19:58:48

    Лелее помощ ! Прекалено бързо се изпече май за 25 мин .Още е във фурната сложих едно фолио отгоре да не изгаря блата който си изглежда абсолютно изпечен.Изключих и вентилатора .ако пека до 60 мин ще извадя блата изгорял 100 %

    • Гисчо2016-10-14 20:24:19

      Хмм, странно. Явно фурната Ви е твърде силна, или пък сте го сложила на високо ниво на фурната...

  • Нели2016-10-14 20:36:28

    Държах го 55 мин .Сега го извадих.Пъкна се блата на едно място но мисля не е проблем.Фурната беше на 180 градуса.Утре ще пиша и ще снимам резултата. Сега нека да преспи.

  • Нели2016-10-15 14:33:58

    Е това се получи...............на вкус не знам как е , но поне е цял.Хм не мога да сложа снимка.

    • Гисчо2016-10-16 13:59:53

      Няма как да се качи снимка тук :) Надявам се, да е бил вкусен. А щом е цял, значи всичко си е съвсем наред!

  • Нели2016-10-17 17:45:56

    Супер стана ! и на външен вид а на вкус направо божествено! Щом не особено опитен и не добър сладкар като мен успя от първи път значи всички ще успеете .Успех. Само едно въпросче . Аз съм инсулинозависим диабетик, дали тази рецепта би се получила със Стевия. Бихте ли помислили и публикували рецептички за диабетици.Повярвайте много сме. Благодаря!

    • Гисчо2016-10-17 21:23:31

      Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил така добре и пак е обрал овациите! А що се отнася до заместващите захарта подсладители, аз нямам опит. Никога не съм ползвала и Стевия. Но ще се опитам да качвам и такива рецепти! :)

  • Terсicka2016-10-23 23:56:56

    Уау, хиляди адмирации!

    Не спазих най-главната съставка - търпението. Но се получи невероятно! Правих го във купа (нямам кексова форма), но пак стана. След като изстина го държах само около 2.5 часа в хладилника. Май бях прекалила с карамела - 1/3 остана на дъното на купата. Нямах проплем с изваждането, само прокарах нож по стените на купата. И после ... синът ми, който не обича крем карамел каза, че е хубаво. За мен, която съм фен на крем карамела да не говорим.
    И беше без шупли, абсолютно гладък ... малко препечна коричка на блата отгоре, ама тук кусурите са на фурната ми - със силен горен реотан е. Но пък коричката на блата се сиропира, след като го обърнах.
    Изобщо - невероятен сладкиш!!!

    Само един въпрос имам, защо карамелената смес след изпичане беше с бежов цвят, а не като на снимките?

    Но дори и да не разбера защо беше с такъв цвят, това се очертава да е сладкиш, който ще правя пак, и пак и отново!

    Благодаря за рецептата!

  • Анонимен2016-11-08 20:35:56

    Здравейте, имам един въпрос. Смесват ли с двете течности преди да се сложат във формата, или се изсипват една след друга? Понеже в края на 1 стъпка пише кексовата смес да се добави към течната и това ме обърква

    • Гисчо2016-11-11 23:18:54

      Точно както пише в първа стъпка - кексовата смес се добавя към сместа за крем карамел, не се слагат една след друга, а една в друга.

  • Милена2016-12-17 15:11:28

    Днес го направих за първи път, уж спазвах точно рецептата, в момента се пече във фурната. Кексовата смес ми се струва, че ми се получи малко по-гъста отколкото трябва, защото я изсипвах с лъжицата, но май останаха места на дъното, на които от тази смес не попадна. Наблюдавам през стъклото на фурната, кафевият блат се показа отгоре, но има места, на които има само от карамеления. Ако така остане, това проблем ли ще е при обръщането, тъй като може да се окаже /а ми се струва, че точно така ще стане/, че отгоре има от кафевия блат не навсякъде?

    • Гисчо2016-12-17 16:51:06

      Вероятно все пак ще изплува при печенето. :) Ако ли не, значи нещо не се е получило както трябва.

    • Милена2016-12-21 09:17:53

      В крайна сметка се получи изключително вкусен и бързо изяден десерт. Направих го в тава от йенско стъкло, охлади се на терасата за 4-5 часа, обърнах го в поднос и се отлепи идеално. Единствено кафевият блат не беше твърде равномерен, на места доста дебел, на места тънък.

    • Гисчо2016-12-21 11:26:17

      Много се радвам, че рецептата за Кодрит Кадир е добра и се е получил толкова сполучлив сладкиш. Може би просто сместа за блата не се е разпределила равномерно, но честно казано, почти винаги се получава така. :)

  • тошката2016-12-19 15:30:31

    здравейте понеже моята съпруга е готвач по професия реших аз да направя този великолепен сладкиш. Спазих всичко стриктно сега в момента се пече дано да се получи и аз да се докажа.

    • Гисчо2016-12-19 17:25:44

      Искрено се надявам да впечатлите съпругата си! :)

  • Тошката 2016-12-19 19:14:01

    Така преди 5 минути го обърнах по шестобалната си слагам шестица.Ползвах долното от ел. тенджера тя е от алуминий сладкиша сам се отдели от стените на тенджерата след като го държах два часа и половина на теракота на терасата го обърнах в голяма чиния и чудо всичко си беше точно,много леко имаше шуплички но общо взето в къщи ахнаха от моя сладкиш. Искрено благодаря за рецептата. С уважение-Тошката.

    • Гисчо2016-12-20 10:12:41

      Браво! Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил така добре! Истината е че изискава търпение, иначе е лесен за приготвяне! Надявам се и съпругата Ви да е била приятно изненадана! Весели праници! :)

  • Лили2016-12-21 13:20:46

    Здравейте, благодаря за страхотната идея. Вече два пъти го правя и се получава. Имам въпрос относно количеството брашно - ако се намали наполовина, за да е малко по-тънък блата, ще се получи ли?

    • Гисчо2016-12-21 15:09:22

      Ако намалите брашното, то трябва да намалите и останалите съставки за блата, за да се запазят пропорциите. Много се радвам, че рецептата за Кодрит Кадир е така сполучлива, че я ползвате и че Ви харесва! :)

  • Катя2016-12-30 23:15:07

    Здравейте. Правила съм го няколко пъти и се получаваше, днес гокато направих, изпекох го, оставих го да се охладивключва за 4часа и след това като реших да го обърна, нене се отлепваше. Със триста зора, с удряне и потупване падна само кексовата смес, а карамелена остана по формата. Ужас... пълен провал. Според вас защо се получи така?

    • Гисчо2016-12-31 11:20:13

      Според мен формата за печене е била неравна и затова се е получило така. Просто е залепнал и не е успял да се отлепи. За друга причина не се сещам...

  • Снежина2016-12-31 11:02:36

    Сладкиша се получи страхотно! Рецептата е точна и добре обяснена! Аз го пекох в иенска тавичка на 180 градуса. Бяха му необходими 2 часа за да се изпече. Много зависи в какъв съд ще печете. Явно във форма за кекс отнема по - малко време! Аз го следих през цялото време и наистина си личи, когато е изпечен добре. Кексовото тесто проверих с клечка, а за карамела то си личи когато е готов! Успех на всички с приготвянето на сладкиша! Заслужава си чакането! Наистина е невероятен! :)

    • Гисчо2016-12-31 11:17:18

      Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил така добре, както и че Сте се доверила на рецептата за Кодрит Кадир на Супичка! Прекрасен сладкиш и лесен за приготвяне, просто е необходимо търпение, както и да се следват стрикно стъпките в приготвянето му! Да Ви е сладко! :)

  • Ro2017-01-21 20:15:51

    Великолепна комбинация,днес за пръв път го правя и за мое щастие се получи много добре
    Благодаря

    • Гисчо2017-01-22 22:48:07

      Прекрасен е този Кодрит Кадир! Любима рецепта за сладкиш! Много се радвам, че и при Вас се е получил така добре! :)

  • Анонимен2017-01-24 14:56:45

    Прекрасен десерт!!!Искренно ви благодаря за рецептата!

    • Гисчо2017-01-29 22:15:46

      Кодрит Кадир е истинска наслада за сетивата! Много се радвам, че рецептата Ви е харесала! Да Ви е сладко! :)

  • Моника2017-01-28 15:55:38

    Прекрасен десерт наистина! Не можеш да спреш да ядеш! Благодаря за рецептата!
    Имам обаче и един въпрос: защо според вас карамела остана неразтопен във формата, всичко друго беше ок.

    • Гисчо2017-01-29 22:17:06

      Нямам представа. Предполагам, че когато е по-голямо количество и е стегнал много се получава така. За друго не се сещам :)

  • oliv4e2017-01-28 22:30:45

    УЖАСЕН БУЛАМАЧ!!!!
    Съжалявам, че съсипах винаги перфектния ми крем карамел с това тесто.
    Защо в рецептата на карамела е написано на 2 различни места захар? Един път 1/3 ч. чаша, после 1 ч. чаша?

    • Вики2017-01-29 11:19:31

      Едната захар е за карамелизиране на дъното на формата! Пише го в рецептата! Повече успех следващият път!

  • Вики2017-01-29 11:16:22

    Обрах овациите снощи! Много благодаря за рецептата! Хареса се много на всички! Направих ги във форми за мъфини, минах леко с нож по краищата да се отлепят и като ги обърнах изглеждаха чудесно! Поднесох ги с топка сладолед! :) Все така да ни радваш с такива рецепти, Гисчо! :-*

    • Гисчо2017-01-29 22:14:57

      Ехаааа! Много ефектно звучи поднесено по този начин! А като знам и колко е вкусен този Кодрит Кадир съм убедена, че гостите са останали доволни! :)

  • Яна2017-01-29 19:20:48

    Здравейте
    Дали ще се получи ако го направя в купички за крем карамел?

    • Гисчо2017-01-29 22:13:54

      Не съм пробвала, но не виждам причина да не се получи! :) Ако изпробвате рецептата за Кодрит Кадир в купички за крем карамел ще се радвам да споделите впечатления :)

  • Ирена2017-02-14 11:07:26

    Много съм щастлива. Получи се страхотно. Благодаря за ВЯРНАТА рецепта.

    • Гисчо2017-02-14 15:16:37

      Много благодаря за гласуваното доверие! Спазвайки точно рецептата за Кодрит Кадир наистина би следвало да се получи! Радвам се, че сте избрала точно рецептата за Кодрит Кадир на Супичка и че се е получил така добре! :)

  • Мария2017-02-26 11:45:24

    Здравейте, тъкмо сложих сладкиша във фурната, но пък тавата, която имам не е много дълбока, водата стига до средата на формата, това проблем ли е? Ако водата закипи, трябва ли да се допълва със студена?

    • veneta2017-02-26 20:58:32

      Направих сладкиша . Получи се супер ,но при печенето допуснах грешка с формата за кекс с подвижно дъно.Карамелът се изливаше в водната баня,формата с подвижно дъно не е подходяща.РЕЦЕПТАТА е СУПЕР !!!

    • Гисчо2017-02-27 08:09:24

      Много се радвам, че сладкишът се е получил така добре! Да, определено формата с падащи стени не е подходяща за този сладкиш. :) Важното е, че Кодрит Кадир е станал така добре и че рецептата Ви е харесала! :)

  • Sisi2017-02-27 10:32:47

    interesuvame kakvi sa razmerite na keksovata tavichka v koqto pechete pravih go v v obiknovena tavichka daje ne sam obrashtala izqde se vednaga sled kato izstina :D ot men maja mi i decata nqmashe vreme .Iskam sledvashtiq prat v keksovata mi no mi se struva malka i za tova ne pekoh tam.

    • Гисчо2017-02-27 17:11:10

      Стандартна кръгла форма за кекс с дупка. Диаметър около 24-26 см :)

  • Димитрина2017-03-05 13:24:25

    Направих този сладкиш и ми се получи много вкусно.

    • Гисчо2017-03-05 20:30:14

      Кодрит Кадир е страхотен! Много се радвам, че и при Вас вкусния арабски слакиш с крем карамел и сиропиран блат Кодрит Кадир се е получил така добре! :)

  • Соня2017-03-13 15:41:53

    Водата трябва ли да заври при печенето на водна баня?

    • Гисчо2017-03-13 15:51:44

      Не, не трябва.

    • Соня2017-03-13 16:47:45

      Много благодаря за отговора, извадих го да изстине, пекох точно 60 мин. А, след като се е изпекъл блата, дали е изпечен и карамела отдолу, че нещо се люля? Блата иначе е изпечен добре, чак се отделя от страните.

    • Гисчо2017-03-13 18:05:54

      Крем карамелът се люлее, тъй като е съвсем горещ. Затова трябва да престои една нощ, преди да го обърнете, за да изстине в дълбочина. :)

    • Соня2017-03-13 21:11:46

      Държах го 5-6 часа на студа на терасата и изстина доста, кексовата форма беше ледена, но като го обърнах се разтече и крем-карамела се разпадна, хич не се беше стегнал. Не знам защо така :(

  • Плам2017-03-18 15:27:01

    Гисчо, страхотна си.
    Не вярвах, че ще ми се получи нещо от първия път, особено щом едновременно правех супа, пилешки кюфтенца и сладкишът...и една лудетина на година и 8 м ми се моташе из краката.
    Крем карамелът е малко на шупли и блатът не е много равномерен, но иначе стана суууууупер. Мъжът ми не обича сиропирани сладкиши, но пък е луд по крем карамел.
    Как да е, отплеснах се. Страхотно е!!!

    • Плам2017-03-18 17:21:01

      И доста от карамела остана във формата. Някакви идеи защо?

  • Anonimen a2017-04-20 17:44:13

    Prigotvih receptata kakto e opisana no ima edin problem keksoviq smes ne e na gorniq sloy i koga shte se izdigne ?

    • Гисчо2017-04-21 11:11:39

      Кексовата смес излиза на повърхността при печене, тъй като е по-лека от сместа за крем карамел. :) Така всъщност се получават двата слоя на сладкиша Кодрит Кадир :)

  • Галя2017-05-01 18:15:11

    Мисля, че е редно да е опоменато , че водата за водната баня,трябва да е гореща... сега незнам дори дали ще се получи нещо.. тъй като налях студена...

    • Гисчо2017-05-01 20:23:52

      Ще се получи! :) Нещо много вкусно! ;)

  • Галя2017-05-02 00:10:13

    Надявам се, изпълних всичко точно, пекох 60 минути. Блата се отдели от формата даже се напука леко, но когато го извадих, при истиването блата поспадна и хлътна. А около високата част на формата за кекс където се е отделил блата се виждаше течност от крем - карамела.. дано като истине напълно да е всичко наред :( първият ми опит беше преди две години, но не помня дали беше така и първият път

  • Анонимен2017-05-15 21:00:28

    Здравейте, бакпулверът в рецептата е 1 ч.л. Досега заради недоглеждане няколко пъти правя сладкиша с 1 пакетче и се получава. Последния път го направих с половинка пакетче и блатът остана суров, изплува доста по-късно от обичайното и не се надигна достатъчно. Колко слагате вие?

    • Гисчо2017-05-18 10:51:03

      При приговянето на Кодрит Кадир аз лично слагам точно толкова, колкото съм описала в рецептата - 1 чаена лъжица бакпулвер :)

  • Здравейте!
    За втори път правя сладкиша и имам едно въпросче - защо кексовата ми смес изплува още при смесването с карамелената? Първият път се изпече много добре и нямах нито една шупличка в крем карамела, но за съжаление при обръщането се разпадна :(
    Благодаря ви за лесната и вкусна рецепта!

  • Мая2017-06-02 23:19:45

    Преди години майка ми беше правила този сладкиш и не вярвах, че името му е това. :)
    Случайно попаднах на тази рецепта и реших да експериментирам със себе си, тъй като готвенето не ми е силната страна, и да го направя.
    Първият път стана перфектен, вторият път също - изядохме го, преди да изстине.
    Днес го направих за трети път - утре на гости обещах от мен да е десертът. Иии... кексовата част остана на дъното, супер нереално :D Няма такава къръщина :)
    Утре втори опит!

    • Гисчо2017-06-05 10:32:48

      Ха! Странна работа! Би следвала до изплува без проблеми, даже нямам идея какво се е получило. Дано гостите все пак са останали доволни и Кодрит Кадир им е харесал! :)

  • Мони2017-07-23 14:26:08

    Здравейте☺ много ми хареса рецептата и реших да я пробвам.При стриктно следване на рецептатаа на 20та мин от печенето ми замириса на изгоряло,като погледнах отгоре пласта изгорен, а сместа за карамела течна!Защо ми се получи така,фурната даже беше на 150 градуса?

    • Гисчо2017-07-23 17:33:21

      Струва ми се, че сладкишът е бил много на високо във фурната, или фурната реално е била по-силна :)

    • Мони2017-07-23 18:35:21

      Здравейте отново

    • Мони2017-07-23 18:40:44

      Стана нещо с коментара ... исках да кажа че не се отказах нали съм си Овне

    • Гисчо2017-07-23 20:44:21

      Хахахах! Надявам се, че се получил добре в крайна сметка :)

  • Стели2017-08-08 20:45:18

    Уникална рецепта! Благодаря, получи се чудеснооо!

    • Гисчо2017-08-10 21:18:48

      Много се радвам, че рецептата за Кодрит Кадир Ви е харесала! С времето я допълних и я направих още по-подробна, за да бъде и още по-сполучлива! Радвам се, че се получава! :)

  • Надежда2017-08-19 21:16:10

    Здравейте! Реших да дам втори шанс на този сладкиш - първия път май се оказа суров и всичко се разля из кухнята при обръщането. Обаче мнофо странно, кексовата смес не потъна на дъното а си изплува отгоре още като я супах в карамела. Уж спазих всички пропорции... Сега е във фурната, дано този път се опече...

    • Надежда2017-08-20 11:11:13

      Добреее, този път се изпече, и излезе от формата без никакъв проблем, но малко след това карамела се нацепи и изпадна от блата. Май малко рано го извадих от формата, трябва да се съвсем хладилно-охладен... Май ще се пробва 3-ти път...

    • Гисчо2017-08-20 13:51:16

      Да, сладкишът трябва да е напълно студен, защото тогава е и най-стегнат :)

    • За да стане крем карамела, добавете към сместа 1с л нишесте ванилия.И аз го харесвам, няколко пъти вече го правя и става идеално,следвайте рецепта.... Успех...!!!



  • Василена2017-08-30 18:00:11

    Престраших се да го направя и аз този добре звучащ сладкиш, в момента е във фурната и чакам, но нещо ме притеснява... навсякъде пишете, че блатът ще изплува и ще се опече, моя даже не потъна, остана си отгоре още при сипването... дали е проблем? И наистина не разбрах със или без вентилатор и го пека без? Ще се радвам някой бързо да ме успокои че все пак ще стане като блатът ми е отгоре

    • Гисчо2017-08-31 21:23:38

      Макар и да се включвам малко късно с отговора, мога да кажа, че всичко е ОК. Надявам се, че Кодрит Кадир се е получил добре!

  • Дона2017-10-28 20:58:39

    Със страх направих сладкиша,след като прочетох някои отзиви.Спазих технологията,но го обърнах след 36 часа,след изпичането.Страхотен вид и вкус!Някои се оплакват,че залепвал за формата.Затова го изчаках.Нали когато правим крем карамел също го изчакваме поне 24 часа да се разтопи карамела за да можем да го обърнем.Успех!Търпението ви ще бъде възнаградено!

    • Гисчо2017-10-28 21:13:37

      Ехееее, 36 часа са си наистина доста търпение! Вкъщи след 36 часа Кодрит Кадир най-често е изчезнал :D Много се радвам, че се е получил така добре и при Вас! Невероятен сладкиш е Кодрит Кадир, единственото, което ме спира да до правя по-често е, че води до пристрастяване! :)

  • Мирела и Дилян2017-11-21 16:15:04

    Прекрасна и точна рецепта! Изпробвана и сполучлива. Жалко,че не ми разрешава да кача снимка!
    Благодаря!

  • Еми 2017-11-23 18:40:23

    Рецептата е страхотна! Вчера го направих и сега пека следващия. Внесох малко “подобрения”, а именно: като стана карамелът добавих половин лъжица масло-така никога не остава залепен по дъното; когато започна да се запича тестото леко го отлепих от краищата на тавата, за да може крем- карамелът също да се вдигне.
    Инак го охладих за час на терасата и час в хладилника. Като го обърнах дори не беше напълно студен, но бе в перфектен вид! Използвах домашни мляко и яйца и може би това също има значение.
    Много Ви благодаря!

    • Гисчо2017-12-06 19:28:16

      Много се радвам, че рецептата за Кодрит Кадир се е получил така добре! Когато яйцата и млякото са домашни се получава още по-добре наистина! :)

  • Петра2017-11-25 22:50:43

    Звучи вкусно, изглежда вкусно, но тъй като съм абсолютен дебютант в кухнята опитът ми бе не особено успешен:( Някой да има идеи, защо блатът ми ме изплува?

  • дона2017-12-06 12:34:33

    Още една препоръка.карамелът може да се приготви и излее в кексовата форма,а не да се чака да се стопи във фурната.За крем карамела слагам 6 яйца,а всичко останало е по рецептата.Водната бяня е в доста дълбок съд.Успях да изумя приятелките си.

    • Гисчо2017-12-06 19:27:21

      Уникален е! Любим Кодрит Кадир! :)

  • Йоана2018-01-11 19:47:42

    Приготвям го за втори път по вашата рецепта. Изключително удоволствие е първо да го приготвиш и да видиш,че си приготвил съвършеният десерт. И второ да си похапнеш сладко,и да му се радваш още толкова. Този десерт не се забравя и се приготвя много лесно. Благодаря за рецептата!
    П.С.: Зимата го охлаждам на прозореца,просто нямам търпение да го чакам до другият ден.

    • Гисчо2018-01-14 16:23:35

      Истината е, че Кодрит Кадир е десертът, който никога не омръзва! Вкусен и впечатляващ като вид! Радвам се, че рецептата за Кодрит Кадир на Супичка Ви харесва и че приготвен по нея десертът се получава така добре! Да Ви е сладко! :)

  • Мария2018-01-20 11:36:46

    Спешно ще го правя днес да го подаря на майка за рождения ѝ ден. Като карамелизирах и оставих да изстине ми се напука карамелизирах захар. Това проблем ли ще е?

    • Гисчо2018-01-20 15:50:56

      Не, изобщо :) Пак трябва да стане хубав Кодрит Кадир! :)

  • Сис2018-02-03 12:39:25

    Много ефектен десерт! Получи ми се много добре. Разбира се се наложи да изчакам доста, докато изстине /около 3 часа/, но си струваше чакането. Всички вкъщи много го харесаха :))) Благодаря за рецептата

    • Гисчо2018-02-04 17:54:14

      Кодрит Кадир е може би един от най-ефектните модерни сладкиши! Лесен за приготвяне, уникален като вкусн, впечатляващ като външен вид. Винаги добра идея! :)

  • Водата за водната баня се налива топла и не трябва да завиране по време на печенето... Това означава ли че трябва да се сменя? Благодаря и извинете ако е коментирано вече

    • Гисчо2018-02-15 10:31:53

      Не е нужно водата да се сменя, само ако видите, че завира долейте още :)

  • Йорданова2018-02-14 16:33:44

    Чудесна рецепта, която отдавна буквално мечтая да направя. Направих го вечер. Следвах всяка стъпка, не е сложно. Първо си приготвих продуктите за отделните смеси, а след това само смесвах. Направих каремала, сипах всичко по препоръки и хоп във фурната на водна баня. Извадих го веднага на 55 минути, защото блата от горе се беше нацепил. Отдолу се виждаше крем карамела. Реших да го оставя до сутринта да изстива и тогава да го обърна. Всичко изглеждаше нормално.

    На сутринта с голям мерак влизам в кухнята за кафе и за Кодрит Кадир, пресметяйки дали ще успея с обръщането и дали ще се получи. В този момент фурната пече на макс, а баща ми ме посреща пристеснен, че кекса му се сторил танцуващ в долната част и го сложил обратно да се доизпече най-долу! Вече бил заврял и това странното отдолу сигурно се било изпекло!

    И така, така и не разбрах дали щеше да се обърне и да придобие атрактивен вид или не. Този път го изчаках само малко да поизстине и обърнах. Формата му беше наполовина, не се разпадна, но половината от крем карамела остана по формата - горкия чак беше загорял на места от препичане и то без вода. Като че ли дори част от него се беше изпарила. Това, което остана от него беше много вкусно.

    • Гисчо2018-02-15 10:36:01

      Значи имате повод да приготвите Кодрит Кадир още веднъж, но след изпичане го оставете например на терасата, за да не го вижда никой и да не му "причини" злини. Спокойно, такива неща се случват. ;)

  • Плам2018-02-23 22:01:55

    А дали ще стане в малки формички за крем карамел?

    • Гисчо2018-02-24 10:25:33

      Да, ще се получи :)

  • златина2018-02-25 21:15:39

    тази кексова смес много гъста ми стана така ли трява да е ?

    • Гисчо2018-02-26 08:58:37

      Да, като нормална кексова смес :)

  • Max2018-02-27 22:41:16

    Привет! Не се получи и не съм сигурна защо.
    Следвах инструкциите точно.
    Част от кексовата смес изплува отгоре, но част остана на дъното.
    Крема стана гладък, но липсваше карамеления вкус или по- точно не беше достатъчен.
    :-)

    • Гисчо2018-02-28 15:38:53

      Хм, странно е, че кремът не е изплувал... Тъй като кексовата смес е по-лека и изплува при печене. А карамеленият вкус идва от карамела на дъното, тъй следващ път може просто да направите повече карамел, за да бъде и по-карамелен вкусът :)

  • Мария2018-03-04 14:48:54

    Здравейте.
    Благодаря за невероятната рецепта! Никога не съм правила този десерт, сега вече се охлажда. Надявам се да нямам проблем при обръщането. Скрила съм го на терасата. Не знам как ще изтърпим до утре :)

    • Гисчо2018-03-04 21:47:45

      Хахахаха! Да, Кодрит Кадир определено трябва да се остави да се охлади добре, затова е много добра идея да се скрие, дори и от себе си ;) Надява се, че и след обръщане резултатът ще е така добър! :)

    • Мария2018-03-05 07:16:50

      Добро утро! Току-що го обърнах и всичко е наред! Нямаше никакъв проблем! Все още не сме го опитали на вкус, но е изненада, за малко по-късно. Благодарности за прекрасната рецепта, радвам се, че Ви има и ни помагате да радваме близките ни с такива великолепни неща. Нямам търпение да изненадам съпруга си! Благодаря Ви!

  • Мария2018-03-05 07:22:12

    Само да споделя, че аз първо сложих сместа за кексовото тесто и отгоре изсипах сместа за крем карамела. Така имах възможност по-гъстата смес да я разпределя равномерно във формата за кекс и сега навсякъде блатът е с еднаква дебелина.

  • Scorpio2018-03-09 23:23:15

    Здравейте,
    Не ми се получи, ама грам! Изпълних всичко в рецептата, а крема беше като вода! Нямам представа на какво се дължи, може би самата тава, в която беше водата не ми беше много дълбока. Много съм разочарована...

  • Венета2018-05-23 01:08:53

    Чудесен десерт, получи се идеално от първия опит. Крем карамелът винаги ми се е струвал недовършен, все едно му липсва нещо. Е, сега всичко е точно!

    • Гисчо2018-05-23 22:40:56

      Уникален сладкиш е Кодрит Кадир! Много се радвам, че се е получил така добре и при Вас :)

  • Татяна2018-08-05 00:32:14

    Здравейте!
    Впечатлена съм от десерта! Искам да Ви попитам, ако вместо прясно мляко и захар за карамела, използвам животинска пълномаслена сметана и мед, дали ще се получи това раздвижване на двата слоя?

    • Гисчо2018-08-05 11:07:05

      Честно казано не съм пробвала и не знам какво ще се получи, но след като го приготвите може да споделите впечатления :)

  • Анна2018-08-25 10:10:48

    Получи се невероятно от първия път! Всяка една рецепта,която съм видяла тук,се е получавала винаги!

  • Диляна2018-09-15 18:26:45

    Браво, разкошен е сладкишът! Много е вкусен, получи ми се от първия път!

  • Краси2018-10-03 08:11:46

    Здравейте, нямах бяла захар и затова използвах кафява. Възможно ли е това да е причината, че не ми се получи на външен вид

  • Катя2018-11-07 11:15:56

    Малее като го обърнах се разпляка :D формата за кекс още беше топла, а самия сладкиш леко студен. Дали не го обърнах прекалено рано?

  • Радослава 2019-01-21 21:26:39

    Здравейте,

    Може ли да помогнете с практически насоки как се вади това нещо от формата :D

    Вече се пече и скоро трябва да го извадя от фурната. Сладкишът ще се хапва след окло 12 часа. Как е по-разумно да постъпя - да го извадя след като изстине и да го поставя в хладилника за през нощта или да го поставя в хладилника като изстине и да го извадя утре? Абсолютен новак съм, нямам никакъв опит с крем карамел, а много искам да се получи максимално добре!

    Благодаря предварително!

    • Гисчо2019-01-21 23:00:11

      Здравейте,
      При всички положения е по-добре да го извадите утре. Дори и да Ви се стори добре изстинал днес, следкишът Кодрит Кадир може и да е още топъл в дълбочина. Затова нека престои една нощ :)

    • Радослава 2019-01-22 08:51:54

      Здравейте!

      Много благодаря за бързия отговор! Извадих го тази сутрин и е станал идеален! Искам да кажа, че аз никога не съм правила крем карамел или опитвала кодрит кадир (никак не съм фен на сладкото). Сладкишът изглежда страхотно (плътен, идеално изпечен и се отлепи без никакъв проблем от формичката)! Нямам търпение колегите ми да го опитат, т.к. го приготвих за тях! Благодаря, че споделяте толкова достъпни рецепти - вече често правя от лесния кекс и пълнените чушки : ) Нямам търпение да опитам и другите рецепти.

    • Гисчо2019-01-22 17:02:38

      Много се радвам, че Кодрит Кадир се е получил така добре! :) Надявам се, че колегите са били впечатлени и са си хапнали сладко! :) Благодаря и за гласуваното доверие! Радвам се, че рецептите на Супичка Ви харесват и се надявам да продължите да споделяте впечатления от приготвените рецепти от Супичка :)

  • Мария2019-02-03 18:24:52

    Надявам се да стане,току що го извадих на хладно,но едно не разбрах -Защо кексовата ми част се слегна а като го извадих беше пухкаво и издуто????????????

  • Ваня Варбанова2019-02-03 19:11:06

    Zdraweite pishe wi Wanq Warbarowa ot Qmbol. Mnogo wi e hubav saita, cheta go wseki den s golyam imteres. Ama tozi Kormit Keptik ne stawa, furnata cqlata se omaza, a nqmam wreme da q pochistq Pensiqta e malko i trqbva da rabotq. Moje li nqkoi da se swyeje s men speshno

    • Дияна панкова 2019-02-23 18:47:12

      Получава се и то много добре, аз го слагам в хладилник за една нощ заедно с тавата с водата.

  • Силвия 2019-02-26 14:18:10

    Снощи го направих,но с бял блат... Стана супер. Още същата нощ се почна дегустацията.. Благодаря от сърце за страхотната рецепта!! Надявам се още много такива да радват близките ни!!

  • 811н2019-06-29 22:05:22

    Здравейте аз съм на 13 години много обичам да готвя, правих го няколко пъти и става страхотен семейството много му се радва .Страхотен е и на вкус и на вид.Винаги чета вашата рецепта.

  • Златка2019-10-03 14:02:01

    Здравейте имам следния въпрос: при наливането на кексовата смес върху карамелената няма ли опасност да пропадне кесовата в карамелената?

    • Гисчо2019-10-04 08:51:05

      Не, двете смеси не се смесват :)

  • анонимен2019-12-28 15:54:44

    ако се направи в малки форми и се обръща непосредствено преди сервиране, блата ще остане ли сух

  • Tonya2020-02-10 11:32:35

    Страхотен десерт, и ако точно се спазва рецептата, внаг се получава!

  • Дани2020-09-08 16:49:31

    Тази рецепта я чета, препрочитам...
    Место правя крем карамел, получава се без нито една шупли! Използвам домашни яйца ;)
    Днес обаче, този сладкиш беше пълна катастрофа!
    Спазих рецептата до последната молекула на всеки вложен продукт!
    Единствено замених какаото с рожково брашно.
    Блатът се изпече много добре, но под него във формата сместа (яйца, мляко, захар, ванилия) беше толкова течна, колкото преди печенето :(
    Каква би могла да е причината?!

  • Веска2020-11-13 18:09:51

    Аз го оставям да истине напълно,след това го поставям за едно денонощие в хладилника и тогава го обръщам!!

  • Кристин2020-11-17 09:40:17

    Тази рецепта й се каня от години и най-сетне я направих. Няма грешка - точно както си е по рецептата стана, само дето аз нямам форма за печене и ползвах тиган с незалепващо покритие :)
    Супичка, никога не разочаровате с рецептите!

  • Анонимен2021-04-25 09:37:49

    Правя рецептата няколко пъти и винаги се получава много добре. Имам няколко разлики в технологията на приготвяне. Карамела го приготвям в тиган на котлона и го изливам във формата за печене. След като се втвърди първо изливам сместа за блата и след това сместа за крем карамел. По този начин блата се получава с по равномерна дебелина. Винаги изплува и се изпича добре

  • Лили2021-05-13 19:01:47

    Само на мен ли не се получи?! Блатчето стана доста стегнато и падна на дъното, а карамелът не се разтвори.... абе провал

  • Лили2021-09-06 22:28:31

    Правя го вече много пъти и е любим на всички,благодаря за прекрасната рецепта ...с ясни ,точни грамажи и супер вкус!

  • Данка2021-09-21 11:23:40

    Чудесен десерт, правя го от доста време и по всякакъв повод и винаги събира овации.

  • Veni2022-01-05 17:23:55

    Здравейте!
    Мога ли да направя сладкиша в силиконова форма?
    Благодаря предварително!

  • sid inchi2022-02-05 15:22:16

    много трудоемка рецепта! нищо, че е вкусна ;)) вижте моята аналОгична рецепта от типа "накарай мързеливия да бачка, че да те научи на далавери": в тавичка (иена глас) подреждам бисквити "закуска" (най-често, или обикновени, или за торта), пропивам ги с нещо много сладко - чай ърл грей, кафе, 3 в 1, някакво сладко(какъвто вкус ви кефи) разредено в малко мляко или вода, колкото да попие основата - какво ви хрумне - свобода! но пак казвам - правите заливката много сладка, защото ако не е вредно - не е вкусно! ;))
    отгоре (понякога!не е задължително!) разстилам слой кондензирано мляко а върху него - правя пудинг (даже има такива без термична обработка) разстилам равномерно и него.
    отгоре посипвам с "нещо" по избор - канела, разтрошен карамел, смлени ядки, какао, нес кафе, пудра захар - пак свобода! така получавате всеки път различен сладкиш с една рецепта :))) и бързо, бързо става и ся с тия цени на тока - евтинко :))) е! има и лоша страна - изяжда се по-бързо отколкото се прави! ;)) Наздраве!

  • Юлия2022-02-06 10:07:50

    Относно печенето: Фурната трябва да е загрята до 180 гр, това е ОК. ОБАЧЕ: Каква трябва да е температурата на водата в тавата, която ползваме за водната баня? Тя трябва ли да загрява във фурната?

    • Гисчо2022-02-08 08:45:01

      Не, наливате водата, поставяте формата с Кодрит Кадир и печете :)

  • Соня2022-02-07 18:07:04

    Много ясна и подробна рецепта. Благодаря Ви!

    • Гисчо2022-02-08 08:43:37

      Радвам се, че рецептата за Кодрит Кадир Ви харесва! Любим сладкиш е Кодрит Кадир!

  • Диди2022-05-18 20:45:05

    Направих то, но някъде сгреших. Може би повече от час е трябвало за го пека и добре да изстине преди са го обърна.
    Но иначе десерт е много по моя вкус!

  • Ели2022-10-22 20:39:58

    Здравите! Най-сетне и аз направих този сладкиш. Сега изстива. Използвах 6 яйца, на 164 градуса за около 1.25 мин. Засега изглежда доста стегнат, дори топъл. Преди да съм го опитала искам за кексовата основа да попитам - стана страшно гъста и добавях 2ро яйце и още малко ляко. Не изглежда и тъмно кафава, а отгоре какао добавях. Верни ли са мерките 1 ч.ч. = 200г, това следва.

    • Гисчо2022-10-23 23:07:27

      Мерките са верни :) Много се надявам и при Вас рецептата за кодрит кадир да се е получила така добре! Един страхотен сладкиш!

  • Силвия2022-12-16 15:23:15

    Здравейте! Много добре описана рецепта, следвах стъпка по стъпка и до момента на обръщането си мислех че всичко е точно и че съм успяла, но уви…. Разля се….а беше напълно истинал даже от сутринта до обед стоя в хладилника и при обръщане половината отиде в мивката за жалост…на вкус е сладко но къде сбърках не знам… твърде течна остана сместа за крем карамела.. ????????

    • Гисчо2024-02-26 00:22:53

      Вероятно фурната Ви не е достигнала желаните градуси и затова е останал недопечен. Няма друг причина, за да остане течен.

  • Сладкарка2023-01-12 11:23:25

    В изброените продукти както е написано крем карамела без яйца ли го приготвяте?

    • Гисчо2024-02-26 00:21:45

      В списъка с продукти за Кодрит Кадир има посочен и броят необходими яйца - 5 броя :)

  • Петя Иванова2023-02-12 01:11:13

    Здравейте днес за първи път пробвах сладкиша,изпекох го и го оставих да изстива 5 часа и като го обърнах....страхотия.Не съм добра в сладкарството,но ми се получи,благодаря за рецептата сладкиша е страхотен

    • Гисчо2024-02-26 00:20:41

      Рецептата за Кодрит Кадир е едно бижу! Истинско сладкарско бижу! Получава се прекрасно, резултатът е като приготвен от майстор-сладкар! Радвам се, че и при Вас се е получил така добре! :)

  • Дарина2023-04-22 17:02:54

    Здравейте, дали ако съставките се намалят пропорционално, за да може да се побере в по-малък съд за печене, ще се получи сполучлив сладкиш?

    • Гисчо2024-02-26 00:19:32

      Да, разбира се. Винаги може да намалите съставките, но да внимавате и за времето за печене, което също трябва да е по-малко.

  • Вили Бачкова2024-01-10 09:20:54

    Може ли да споделите какво прясно мляко използвате и каква масленост?

    • Гисчо2024-02-26 00:18:40

      Винаги за сладкиши използвам пълномаслено прясно мляко, например 3,6 %. В пълна сила това важи и за рецептата за Кодрит Кадир.

  • Мартина2024-01-21 17:49:56

    Получи се страхотно, въпреки, че установих, че чашата ми е 300 мл. ????

    • Гисчо2024-02-26 00:17:48

      Много се радвам, че рецептата за Кодрит Кадир се е получила така добре! Важното при чашите е да се запази пропорцията, така че размерът не може да е фатален ;)

  • Елена 2024-02-18 21:00:41

    Здравейте! Днес за първи път приготвих сладкиша по Вашата рецепта! Получи се страхотно ! Благодаря за сполучливите Ви рецепти! Големи почитатели сме Ви с дъщеря ми!

    • Гисчо2024-02-26 00:16:58

      Благодаря за прекрасните думи! Много се радвам, че рецептата за Кодрит Кадир Ви е харесала и се е получила така добре! На мен също ми е любима, макар и да не я приготвям често.

  • Кристина 2024-04-13 21:08:56

    Здравейте! Днес и аз направих сладкиша. Но от друга рецепта. Само искам да кажа, че този път ми се получи, защото го оставих да изстине и след това го прибрах в хладилник за 2-3 часа да се изстуди напълно. В рецептата го дават да се покрие с алуминиево фолио, на водна баня с оцет и се пече 90 мин. на 170 градуса на предварително загрята фурна без вентилатор. Първият път не го изчаках да изстине и крем карамела ми изтече, но този път успешно се получи. Успех на всички!

  • Милена2024-04-20 16:37:29

    Един въпрос и от мен: Ако кексовата форма е с размери 29х7 дали ще е проблем при печенето и стягането на сладкиша, понеже е ниска и по- разлята от стандартните за кекс форми?
    Благодаря предварително!

  • Стефка2024-09-24 23:22:33

    Когато карамелизирам захарта слагам и 2 с.л.краве масло като обливам стените на формата.Мисля,че това помага за цялостно обръщане без прблеми.Така правя и при кексове с плодове-лесно се обръща.А при крем карамела...водата в таватй е на 1/2 от височината на формата,за да има възможност да се долива при завиране.

Добави коментар

Име
Коментирай